Vreemdste Glitch Bug Script fout OOIT windows Xp

Pagina: 1
Acties:
  • 670 views

• Elle_John
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-12-2021
ik ben gewoon Spraak los echt spraak los hoe dit kan.
ik wilde mijn kameraad helpen met een bugje(dacht ik zo) met windows Xp.

hier komt het ik probeer het zo goed mogelijke uit te legen.

als hij een film wil draaien als dat nou met Windows mediaplayer is of VLC of iets anders of het nou een Dvd is of Bluray of gedownload.

hij krijgt gewoon beeld en geluid Maar als hij Engels kiest krijgt hij gewoon nog geluid TOT dat mensen gaan praten in de film en hoor je de Film nog wel maar je hoort geen Stemmen en als hij Japanse of zo iets kiest hoort hij het wel LOL!

dit is gewoon tegen de Natuur van Computers LOL moet dit een Virus zijn hij kan gewoon niet Engels horen als ze praten maar Nederlands of japanse en zo pakt hij wel hij kiest engels en je hoort gewoon de Film ook wanneer ze praten maar dan hoor je Niet de stem.

aub leg mij eens uit hoe dit kan het is zo vreemd ik weet het niet meer :?

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 19:20

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

films kunnen verschillende audiotracks hebben.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-01 14:46

mace

Sapere Aude

sprakeloos bedoel je.

En dat is heus geen bug in windows XP, hoe kom je in vredesnaam tot die conclusie?

Er kunnen 1001 dingen mis zijn maar gokje: Hij staat op 5.1 ingesteld maar je hebt geen centerspeaker. (op de centerspeaker komt normaal al het stemgeluid).

Dat het bij de andere talen wel werkt is omdat dat stereomixen zijn en geen 5.1

Check dus even je instellingen.

(En Je Hoeft Niet Bij Elk Woord Een Hoofdletter Te Zetten Dat Is Heel Irritant.)

edit: VVV Yup my thoughts exactly VVV

[ Voor 13% gewijzigd door mace op 21-02-2011 23:04 ]

Verwijderd

gokje: 5.1 geluid aangezet, en maar een stereo setje staan?

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06-2025

JvW

On my way home...

En waarmee wordt het geluid afgespeeld? Met de geluidskaart in de computer zelf, of een extern apparaat?
Wellicht even drivers updaten/opnieuw installeren?

offtopic:
Volgens mij is je toetsenbord ook kapot; ik zie her en der hoofdletters waar ze niet horen. Ik ben ook benieuwd wat 'spraak los' betekent. :)

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

• Elle_John
zo'n beginners foutje maak ik ook nou weer niet:) en ja sry voor mijn spelling het is idd Sprakeloos:)

maar dan nog ik check het morgen Direct weer naar maar wrm dan allen maar bij Engels?:)

ga me nou niet afkraken omdat mijn spelling niet zo goed is:P

[ Voor 14% gewijzigd door Elle_John op 21-02-2011 23:06 ]

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-12-2025
Misschien is het voor ts handig om een cursus Nederlands te volgen. Ik heb de ts twee keer moeten lezen voordat ik hem helemaal snapte.

Maar idd eens met ^^. 5.1 geluid kan dit issue veroorzaken als je geen center speaker hebt.

• Elle_John
maar ik ben net met Engels bezig:) ik check het morgen wel ff voor de zekerheid na. Maar vind het wel vreemd dat hij dat niet in de andere talen doet.

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-01 16:51
Elle_John schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:05:
zo'n beginners foutje maak ik ook nou weer niet:) en ja sry voor mijn spelling het is idd Sprakeloos:)

maar dan nog ik check het morgen Direct weer naar maar wrm dan allen maar bij Engels?:)

ga me nou niet afkraken omdat mijn spelling niet zo goed is:P
Omdat vaak alleen Engels een 5.1 track heeft.

• Elle_John
en stel je voor dat dat het niet is en dan?:) pc weg gooien of ff proberen met de windows overnieuw te installeren?:)

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20-12-2025
is dit bij 1 film zo ja, eens een andere geprobeerd (als deze gedownload is dus eens een andere zoeken)? audio tracks getest? aangesloten op een 5.1/2.0 en audio op 5.1/2.0 staan? codecs geïnstalleerd voor de spelers? Op een andere pc getest?

is hetzelfde als: ik zet mijn tv en dvd aan, krijg wel geluid maar geen beeld! Tv zal wel kapot zijn!, terwijl je hem gewoon op de juiste source (ext1, hdmi1 of wat dan ook) moet zetten (ervaring... ouders wat moet je er soms mee :P).

Dus tjah, je hebt al genoeg advies gekregen hier, je zegt zelf al morgen even chekken, dus doe maar eens wat je al verteld is hier, en dan nogmaals kijken of die het niet doet :)

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-01 14:46

mace

Sapere Aude

Elle_John schreef op maandag 21 februari 2011 @ 23:12:
en stel je voor dat dat het niet is en dan?:) pc weg gooien of ff proberen met de windows overnieuw te installeren?:)
Jonge luister nou maar gewoon en probeer het eerst, wij weten waar we het over hebben. B)

• Elle_John
ja idd daarom kan ik dat ook wel vergeten zijn.

ik check het morgen wel ff na, alvast bedankt ik zie jullie morgen wel weer in deze Topic, Het kan nog interessant worden als het niet zo blijkt te zijn:P

Mvg ElleJohn

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-01 10:23
:')

Zucht...

• Dijkertje
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-01 18:39

Dijkertje

F.K.A. 'Sokkiejjj'

_O-

Maar goed, probeer in de geluidsinstellingen (zoals andere je ook al vertelden) naar stereo of 4.1 te schakelen. Zou zo gebeurd moeten zijn (Start > Configuratiescherm > Geluid > daar ergens, heb zelf al een tijdje geen XP meer).

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01 13:27
Dit heeft niets met overclocking of tweaking te maken.
Als het al een windows probleem zou zijn, dan zou je inderdaad een kijkje moeten nemen in Windows Clients maar dit is inderdaad gewoon een 5.1 setup probleempje :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.