Optoma beamer

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukie33
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 11:11
...............

[ Voor 119% gewijzigd door luukie33 op 28-02-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 13:09
Ik zou zeggen dat de lamp in je beamer bijna kapot is :(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 16:54
De beamer geeft dus helemaal geen tekst weer als deze uitvalt? Lijkt er dan sterk op dat er een beveiliging inschiet welke de lamp uitschakelt... Of de lamp is end of life zoals aapie zegt, of er is misschien iets niet in orde met de koeling? Heeft het ding filters en heb je die ook schoongemaakt etc? Je geeft verder zo weinig info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukie33
De beamer geeft inderdaad geen tekst, ik kan in het menu alleen voor die paar seconden. De koeling werkt volgens mij goed. je hoort de ventilatoren aanslaan. ik heb de filters niet schoongemaakt. Dat is misschien wel een goede tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukie33
iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ja, in het menu kijken hoeveel uren de lamp al heeft gelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukie33
Ik kan daar voor tien sec inkomen en dan valt hij uit dus helaas kan ik dat niet bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 18:20

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Misschien kun je een andere video-uitgang van de beamer proberen om alsnog die informatie te verkrijgen?

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-09 16:54
Als de lamp uitvalt, dan zit het probleem in de lamp en/of de koeling ervan. Hoe lang heb je de beamer al? Je zou toch eventueel een grove schatting kunnen maken om het aantal branduren van de lamp te berekenen? De lamp van dat type beamer heeft een verwachte levensduur van 2000 branduren. 2/3 jaar en regelmatig films kijken en dan zit je daar al snel op. Heb je de beamer ook al eens aangezet zonder dat deze ergens op aangesloten is? Misschien is de resolutie veel te hoog welke wordt ingestuurd? Je vertelt verder zo weinig...
Pagina: 1