waarom past de tekst zich niet aan, aan het beeldscherm zoals bij HTC...erg irritant...waneer je tekst vergroot moet je ook over je scherm "scrollen" om iets te kunnen lezen
Ehm, waar heb je het in godsnaam over? Welk scherm? Welke HTC? Scrollen naar links en rechts of anders? Zo kunnen we je echt niet helpen!!!
Hij bedoeld dat als je inzoomt, de breedte van een tekstkolom zich aanpast aan je scherm. zo hoef je niet heel de tijd van links naar rechts te scrollen (bij zijn n8 denk ik).
Nouja, vervelend man, volgende keer een andere telefoon kopen.
Misschien weet een N8 gebruiker nog een browser die het wel kan ofzo, heeft het topic ook nog enigzins nut...
Nouja, vervelend man, volgende keer een andere telefoon kopen.
Misschien weet een N8 gebruiker nog een browser die het wel kan ofzo, heeft het topic ook nog enigzins nut...
[ Voor 18% gewijzigd door Roytoch op 21-02-2011 22:17 ]
Welles
Ik begrijp ook dat hij dat bedoeld. Wat ik probeerde aan te geven is dat de TS wel erg karig is en dat je er eigenlijk niets uit kan halen. Ik kan ook nergens uithalen dat hij een N8 heeft.
Uit zijn posthistorie
Ja het is niet de beste startpost ooit, haha...
Topicstarter: heb je ook geprobeerd of bijvoorbeeld de opera browsers etc voor je telefoon, wel die optie hebben?
Topicstarter: heb je ook geprobeerd of bijvoorbeeld de opera browsers etc voor je telefoon, wel die optie hebben?
Welles
Als je geholpen wilt worden moet je toch echt iets meer informatie geven dan dit. Ik vermoed daarom ook dat je dit bericht had willen plaatsen als een reactie op een bepaald topic. Deze kunnen we in elk geval geen touw aan vastknopen en daarom gaat deze op slot
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()