Toon posts:

OWA niet meer extern benaderbaar na update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het volgende probleem doet zich sinds een aantal dagen voor:

OWA is niet meer extern benaderbaar en pda synchroniseerd niet meer met exchange.

In de logboeken kom ik de onderstaande vermeldingen tegen welke het probleem lijken te veroorzaken.
Na wat zoekwerk op internet zou het verholpen moeten kunnen worden door een registery entry aan te passen (DIsableLoopbackCheck) echter is hierna en het restarten van de benodigde services OWA extern nog steeds niet te benaderen. Alle services draaien verder normaal.
Is iemand wellicht bekend met het probleem of weet een andere optie het te verhelpen?

Event 2436 Kan het startadres <sts3s://remote.domein.nl:987/contentdbid={f9fd7f6d-ac9a-46e6-865b-9a4becf25f79}> niet verkennen

Event 2426 De update kan niet worden gestart omdat er geen toegang is tot de inhoudsbronnen. Herstel de fouten en probeer de update opnieuw uit te voeren.

Verwijderd

Topicstarter
bestaat er ook een mogelijkheid om een backup terug te zetten van IIS7? Heb diverse registery aanpassingen kunnen vinden echter geen verhelpt het probleem.

Verwijderd

Welke exchange versie draai je?

op de volgende methode kan je OWA resetten:
How to reset the default virtual directories that are required to provide Outlook Web Access, Exchange ActiveSync, and Outlook Mobile Access services in Exchange Server 2003
http://smtp25.blogspot.co...-virtual-directories.html

Wat voor functies heeft je IIS? alleen het aanbieden van OWA?

Draait je owa intern wel?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 22:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie!

Gaat om exchange 2007 en intern werkt hij prima.
OWA en activesync voor een pda.
Op de een of andere manier is het van buitenaf niet meer benaderbaar en enige wat ik kon vinden waren de events zoals aangegeven. Alle mogelijkheden die een oplossing zouden kunnen bieden op internet geven tot op heden geen oplosssing.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 22:36 ]

Verwijderd

Ik kwam op internet het volgende tegen:
klik
Misschien zit je oplossing er tussen

als je een standaard site op 80/443 zet dan is hij neem ik aan gewoon zichtbaar van buitenaf?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 23:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ga eens kijken of het hiermee lukt.
Pagina: 1