Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

blog; bannen

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
:w tweakerts,

algemeen bekend; blogger is zelf verantwoordelijk voor inhoud van zijn blogs en de reacties
daarvoor zijn tools; beheer reacties, annoniem posten aan/uit, of reageren geheel uitzetten.

Probleem; $user blijft berichten posten, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze, $user post bericht, ik trash deze - zie je het patroon :+

Dat spelletje herhaalt zich nu al 25-30 keer - ik wil zijn crap reacties niet (meer) op mijn blog. Daarom wil ik $user bannen van mijn blogs, hoe? ik ben immers 'zelf verantwoordelijk voor de inhoud van mijn blog en reacties', maar die vrijheid om iemand te bannen/weren heb ik dan weer niet. Wie moet ik een kratje bier toeschuiven?

//edit; ingeving; doktersteam

[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 21-02-2011 17:05 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er wordt al nagedacht over een queue bij het plaatjes, gok dat dat je probleem wel oplost. Zit atm in de trein met een onwijze ranz verbinding, dus een linkje erbij mag je zelf opzoeken, deze is in ieder geval dubbel :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.