Mijn USB poorten van mijn kast waren naar de knoppen maar ik had gelukkig nog een kast liggen die ik ooit won. Ik heb gister alles over gezet met een vriend van mij als hulp. Alleen had hij de kabels van de hardeschijven al uit het moederbord getrokken en daarna gevraagd of dat geen kwaad kon. (Hij wist niet dat ik schijven in RAID had). Ik heb dus me C schijf voor windows en me E schijf waren er 2 samen in raid.
Nu weet ik dus niet meer welke schijf in welke ingang moet. Ik heb een GA P35 DS3R moederbord (aan het topic gekoppeld). Daar zitten 2 SATA en 6 Intel ingangen in heb ik gegoogled
. Nou als ik me raid schijven in de intel poorten doe zie ik ze niet met me Gigabyte raid controller dus ik neem aan dat ze in die van de SATA moeten.
Alleen detecteerd deze maar op 1 schijf de RAID controller.
Als ik dan in de gemaakte RAID array kijk zie ik dat er de opslagruimte voor 2 is maar hij ziet er maar een. Vraag ik of hij alle schijven wilt weergeven laat hij ze wel allebij zien (niet in de array).
Wat is er aan de hand, is dit nog te fixen of kan ik beter formateren. (liefst niet ivm muziek).
Gr,
Mike
Nu weet ik dus niet meer welke schijf in welke ingang moet. Ik heb een GA P35 DS3R moederbord (aan het topic gekoppeld). Daar zitten 2 SATA en 6 Intel ingangen in heb ik gegoogled
Alleen detecteerd deze maar op 1 schijf de RAID controller.
Als ik dan in de gemaakte RAID array kijk zie ik dat er de opslagruimte voor 2 is maar hij ziet er maar een. Vraag ik of hij alle schijven wilt weergeven laat hij ze wel allebij zien (niet in de array).
Wat is er aan de hand, is dit nog te fixen of kan ik beter formateren. (liefst niet ivm muziek).
Gr,
Mike