Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-07 09:51
Sinds een aantal dagen is mijn iPhone kuren aan het vertonen met de onboard WiFi, eerst dacht ik dat het aan mijn thuisnetwerk zou liggen.
Daarom heb ik een andere router nu geinstalleerd en het WiFi netwerk werkt hier naar behoren (laptop getest).

Sinds gisteravond is mijn iPhone 3G helemaal aan het ouwehoeren, ik kan geen eens meer de WiFi mogelijkheden bekijken/veranderen/connecten.

Afbeeldingslocatie: http://img411.imageshack.us/img411/5382/img0526.png

Zo ziet het er op dit moment uit.

De iPhone specs :
3G met firmware 3.1.2. gejailbreaked
Toestel is nog geen 2 jaar oud en heeft altijd 100% naar behoren gewerkt

Ik heb; Instellingen - Algemeen - Stel opnieuw in - Herstel netwerkinstellingen, al geprobeerd maar GEEN succes.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-07 01:02
Bij de 3G hebben meerdere problemen met wifi. Op den duur doet hij het helemaal niet meer. Hier hetzelfde probleem, als je er op Google'd kan je er meer informatie over vinden.

Twee oplossingen welke aangedragen worden is 'in de vriezer' dan doet hij het even weer (ik heb het niet getest, en ben het niet van plan, zeker omdat het maar tijdelijk helpt) of in de oven dmv 'reflowen' wat het helemaal fixt, of je hele toestel gaar maakt.

Het is namelijk volgens mij het punt dat de soldering los begint te raken van de wifi-chip.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-07 09:51
Jemig, nou daar ben ik lekker mee.
Ik heb de 5min vriezer truc maar even geprobeerd maar geen succes.

In de oven word mij echt te gek..

Ik ben er dus niet achter of het nou een hardwarematig of softwarematig probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-07 22:26
Kom je vrij makkelijk achter door hem eens helemaal te restoren i.p.v. alleen je netwerkinstellingen te herstellen.

Kortom doe een restore, als hij het dan nog niet doet dan zal het hardware zijn.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.