Welke mediaspeler en gebruikservaringen?

Pagina: 1
Acties:
  • 231 views

• ChrisAB
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11-2025
Hallo,

Ik wil graag een mediaplayer gaan kopen maar zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Ik heb verschillende reviews gelezen en het lijkt wel alsof elke mediaplayer zijn voor- en nadelen heeft. Ik lees over de AC Ryan serie dat vooral het menu erg sloom is bijvoorbeeld. Omdat ik nog nooit een mediaplayer heb gebruikt of gekocht hoor ik graag feedback en advies. Ik wil sowieso een mediaplayer met de volgende functies:

- 1 TB interne schijf
- Alle formaten afspelen
- Ik heb nog een oude beeldbuis staan dus moet hem eerst wel aan kunnen sluiten via Rood/Wit/Geel kabel maar wil later een Full HD tv kopen en dus moet er ook HDMI op zitten.
- Misschien een mooie interface om te bekijken welke films op mediaspeler staan? Dus geen lijst waarin je alle bestandsnamen en formaten ziet etc..

Ik zit zelf toch veel naar de AC Ryan Playon HD2 te kijken met 1TB opslag maar zoals ik al zei lees ik hier in de review van dit apparaat dat het 'nog niet af is' (enigste review). Bij deze vraag ik jullie om hulp. Alvast bedankt.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

ChrisAB,

Zoals je inmiddels weet op GoT, verwachten we een stukje eigen inzet bij het maken van een topicstart.
Lees daarvoor nog eens Het algemeen beleid en dan met name de 'Quickstart' door, zodat je volgende topic voldoet aan de gestelde eisen.

Het is niet de bedoeling dat je hier "Wat moet ik kopen?"-topics opent..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.