Als ik de NIC in het PCI slot steek, herkent MS Windows 7 geen nieuwe hardware.
Als ik een netwerkkabel er in plug gaat het lichtje wel branden (er is dus wel power).
Ik weet niet direct hoe ik moet herkennen of hij tijdens het booten al herkent wordt
Heb intussen al het volgende geprobeerd:
* 2 verschillende Realtec 8139C hebben beiden hetzelfde prob
* Er zijn 2 PCI slots, waarvan 1 geblokkeerd wordt door de videokaart (dit is enige andere insteekkaart). Om te proberen heb ik de videokaart tijdelijk in het PCI-e 8x gestoken zodat het 2e PCI slot vrij kwam. Ook in dit slot werd de NIC echter niet herkent
* Ik heb PCIpnp aan en uit proberen te zetten
* Ik heb quickboot en boot logo uitgezet.
* Ik heb heel vaak gereboot, power uit getrokken, kaart uitgetrokken, terug in gestoken
Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen?
Als ik een netwerkkabel er in plug gaat het lichtje wel branden (er is dus wel power).
Ik weet niet direct hoe ik moet herkennen of hij tijdens het booten al herkent wordt
Heb intussen al het volgende geprobeerd:
* 2 verschillende Realtec 8139C hebben beiden hetzelfde prob
* Er zijn 2 PCI slots, waarvan 1 geblokkeerd wordt door de videokaart (dit is enige andere insteekkaart). Om te proberen heb ik de videokaart tijdelijk in het PCI-e 8x gestoken zodat het 2e PCI slot vrij kwam. Ook in dit slot werd de NIC echter niet herkent
* Ik heb PCIpnp aan en uit proberen te zetten
* Ik heb quickboot en boot logo uitgezet.
* Ik heb heel vaak gereboot, power uit getrokken, kaart uitgetrokken, terug in gestoken
Heeft iemand een idee wat ik nog kan proberen?