Toon posts:

LG 42LE8500 Local dimming probleem??

Pagina: 1
Acties:
  • 189 views

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Sinds een paar weken in het bezit van een LG 42LE8500, tevreden met het beeld, alleen 1 ding zit mij zeer dwars, wellicht kunnen jullie mijn vragen beantwoorden.

Als ik local dimming aan heb staan is het beeld perfect, mooie zwarte kleuren, gewoon zoals ik het wil hebben. Echter als ik een beetje vanaf de zijkant kijk dan zie ik witte vegen door het beeld, alles wat maar een beetje licht is, heeft een witte gloed, dit valt zeer op vanaf de zijkant. Is dit normaal met local dimming aan of heb ik weer een pech tv? De tv heeft ook een beetje backlight bleed maar daar kan ik mee leven, heb ik bij mijn vorige Samsung LCD ook gehad.

Heb eerst een 42LX6500 gekocht maar die valt echt super zwaar tegen kwa beeld kwaliteit en zal ik ook NIEMAND aanraden om deze tv te kopen ook al heeft deze 3d als optie. Vandaar ingeruild voor de 42LE8500.

Please help, als dit niet hoort dan neem ik contact op met LG want voor de rest een leuke tv met wat minpuntjes maar dat ben ik ondertussen gewend van alle merken ( heb Sony, Samsung gehad en nu LG gehad)

• Japperrrr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11-2025
Backlight bleeding vind ik persoonlijk niet erg storend. Witte vegen over mijn scherm wel, dus als ik jou was zou ik contact opnemen met LG :P

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.