windows 7 family pack GEEN clean install mogelijk

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:03
Tegen alle adviezen, toezeggingen (o.a van mycom) in lijkt het erop dat je een windows 7 family pack (3 licenties) niet clean kan installeren.

Ja er staat natuurlijk op dat het een upgrade is maar het zou dus wel moeten werken..nou mooi niet dus!! Hoe gek het ook is, je krijgt tijdens de installatie de keuze om een clean install te doen waarbij je dus, als je die zou hebben geinstalleerd, vista of xp eraf zou kunnen gooien en een format te doen.

Bij installatie waar de productkey opgegeven moest worden kreeg ik al een no go en toen maar even doorgeklikt voor de 30 dagen trial. Daar proberen online te registreren en kreeg direct de melding dat het om een upgrade licentie ging en een schone installatie niet mogelijk was. Toen trucje geprobeerd via

http://www.mydigitallife....r-empty-blank-hard-drive/ (workaround nummer 1)

En na 1 keer proberen kreeg ik de fijne melding dat windows mijn productkey heeft geblokkeerd..

Wat is nu wijs om te doen? Morgen (maandag) gaan bellen met ze en dan wat? Is de enige optie om vista of xp weer helemaal te gaan installeren?

grrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:42
Ben wel benieuwd hoe het is afgelopen.

Kan je een clean instal doen?

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Om van een upgrade-cd een clean install te maken, moet je Windows eerst een keer installeren zonder product-key op te geven en daarna vanuit Windows een upgrade uitvoeren. Nu zal je zien dat je wel je 'Upgrade'-key in kan voeren.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads