Ik heb pas de NAS LG N2R1D aangekocht maar slaag er niet in deze te laten herkennen in mijn netwerk. Omdat mijn ganse huis niet vol ligt met netwerkkabels maak ik gebruik van powerline om het toestel aan te sluiten op mijn netwerk. Dit gebruik ik o.a. ook voor de aansluiting van mijn digitale tv-ontvanger zonder problemen. Op het toestel wordt een IP-adres vermeld dus ga ik er van uit dat de NAS is aangesloten op het netwerk.
Wanneer ik echter het programma NAS detector dat bij het toestel geleverd wordt opstart op mijn laptop (met Windows 7) slaag ik er niet in het toestel te vinden.
Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd maar ik kan niet vinden wat. Ook via google vind ik geen antwoord, enkel in de reviews dat de installatie zeer makkelijk is ...
Graag een tip, want anders lijkt dit uit de draaien als alweer een nieuwe miskoop!
Wanneer ik echter het programma NAS detector dat bij het toestel geleverd wordt opstart op mijn laptop (met Windows 7) slaag ik er niet in het toestel te vinden.
Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd maar ik kan niet vinden wat. Ook via google vind ik geen antwoord, enkel in de reviews dat de installatie zeer makkelijk is ...
Graag een tip, want anders lijkt dit uit de draaien als alweer een nieuwe miskoop!