Sinds ik al m'n fans heb vervangen door stille, dacht ik, och eindelijk een stille pc. Helaas blijkt dat niet op te gaan want nu hoor ik een constante hoge toon vanuit mijn moederbord.
Het geluid is 'bijna constant', als het er is is het er altijd, maar soms lijkt het even 1 seconde zachter te gaan, maar dan gaat het weer verder voluit.
Ik heb het niet direct als ik windows opstart en ook niet in de bios, ik heb het toevallig bij deze pagina
:
http://www.computing.net/...ming-from-comp/40711.html
Het lijkt alsof het geluid getriggerd moet worden, als dat eenmaal is geweest blijft het constant.
Daarom heb ik die pagina ook opgeslagen zodat ik kan testen of het geluid er nog is.
Ook heb ik een raar hoog geluid als ik in catalyst control center die menu knoppen aanklik zodat ze openklappen (versie 10.3). Dit is dan alleen als ik windows net opstart, en het geluid er nog niet is.
Wat ik al heb gedaan:
-videokaart eruit gehaald (gebruik nu onboard videoprocessor)
-harde schijven unplugged
-smart uitgezet (ik had dit onlangs aangezet)
-geluidskaart eruit
-32-bit processing uitgezet (zelfde verhaal)
-cool 'n quiet aan/uit geprobeerd
-mobospeaker unplugged
Het geluid lijkt echt uit richting moederbord/cpu te komen zeg maar.
Ik dacht laat ik het hier maar plaatsen zou niet weten waar anders
Het geluid is 'bijna constant', als het er is is het er altijd, maar soms lijkt het even 1 seconde zachter te gaan, maar dan gaat het weer verder voluit.
Ik heb het niet direct als ik windows opstart en ook niet in de bios, ik heb het toevallig bij deze pagina
http://www.computing.net/...ming-from-comp/40711.html
Het lijkt alsof het geluid getriggerd moet worden, als dat eenmaal is geweest blijft het constant.
Daarom heb ik die pagina ook opgeslagen zodat ik kan testen of het geluid er nog is.
Ook heb ik een raar hoog geluid als ik in catalyst control center die menu knoppen aanklik zodat ze openklappen (versie 10.3). Dit is dan alleen als ik windows net opstart, en het geluid er nog niet is.
Wat ik al heb gedaan:
-videokaart eruit gehaald (gebruik nu onboard videoprocessor)
-harde schijven unplugged
-smart uitgezet (ik had dit onlangs aangezet)
-geluidskaart eruit
-32-bit processing uitgezet (zelfde verhaal)
-cool 'n quiet aan/uit geprobeerd
-mobospeaker unplugged
Het geluid lijkt echt uit richting moederbord/cpu te komen zeg maar.
Ik dacht laat ik het hier maar plaatsen zou niet weten waar anders
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2011 18:06 ]