Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwesz11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-08 21:31
beste tweakerts.

Ik ben van plan een Samsung BX2431 te kopen.
Nu is de vraag: kan ik deze aan mijn muur ophangen door een bestaande beugel te kopen??
Ik kan er niet veel over vinden maar misschien heeft 1 van jullie er ervaring mee...

Ik kan eventueel ook op school een custom beugel maken

Alvast bedankt!!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwesz11
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-08 21:31
Schopje?? Niemand hier? Beetje jammer...

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daaaaf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-08 10:55
Volgens mij (en de foto's van de achterzijde van deze montor) heeft deze geen gaten voor een VESA-muurbeugel.
Je zult dus zelf een beugel in elkaar moeten flanzen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12:44
Beetje jammer dat je topic al schopt voordat deze 24h oud is... ;)

Maar goed, wat heb je zelf al onderzocht? 'Ik kan er niet veel over vinden' is een argument waarmee niemand je kan helpen. Op GoT wordt toch wel van je verwacht dat je zelf wat onderzoek doet en dat je dit ook vermeld in de TS.

Heb je bijvoorbeeld al de afbeelding van de monitor bekeken op de website van Samsung? Daar op is toch wel vrij duidelijk te zien dat er geen vesa-mount achterop het scherm zit. Of die mount moet over de poorten heen geinstalleerd worden en dat lijkt mij nogal stug. De monitor is er dus niet voor gemaakt... Als je eventueel zelf wat wil fabriceren, dan zal je toch zelf de poot van de monitor af moeten halen en kijken wat er mogelijk is... oftwel: doe eens als een echte tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-09 07:18
Aan de muur ophangen zal niet lukken, de monitor heeft geen VESA-mount achterop zoals al meer gezegd is, dus je zult óf creatief bezig moeten zijn :P óf een ander scherm kiezen/het scherm gewoon op je bureau zetten.

Ik kan trouwens wel zeggen dat het een mooi scherm is, heb hem zelf ook :)