PHP MySQL vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous Copra
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:18
Ik heb via deze site: klikkie een tutorial gevonden voor een login/registratie script nu loop ik alleen tegen de volgende fouten aan:

Bij register.php:
Parse error: syntax error, unexpected ';' in (...)register.php on line 16

Bij login.php
Parse error: syntax error, unexpected T_BOOLEAN_AND, expecting ',' or ')' in (...)/public_html/login.php on line 3

Of hebben jullie betere ideeën en/of tutorials voor een registratie/login systeem?

Alvast bedankt,
Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Vervelend om ermee te gooien, maar je stelt hier een vraag naar een script request. Waar het op neer komt is dat je contact moet opnemen met Exforsys met de vraag :) Zie ook de reacties onder het artikel, waar anderen zulke vragen ook stellen.

Wat wellicht ook handig is, om php zelf te leren :) Het zijn basic errors die komen omdat je het script niet goed in elkaar hebt gezet. Als je meer van php afweet, zal je ook meteen begrijpen wat hier nu misgaat en hoe je dat kan fixen. Alvast een tip: je kan er ook met Google naar zoeken: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

http://www.exforsys.com/t.../user-registration/1.html

er is geen ; in regel 16. dus plant even je echte code

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn best wel simpele errors, je moet even GOED kijken of je alles wel juist hebt ingevoerd (alle soorten tekens, haakjes, etc). Mijn bron voor strakke php info is www.killerphp.com.

Post nog even je script dan kunnen we je helpen!

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 02:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

mithras geeft het al aan. Scriptrequests hebben we hier liever niet.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.