Als ik muziek op mijn iPad zet doe ik dat door de gewenste Genius-mixen aan te vinken. Het voordeel daarvan vind ik dat je altijd een leuke, verrassende mix van muziek op je iPad hebt. En niet vast zit aan alleen de artiesten of tracks die je hebt geselecteerd. Zo hoor je af en toe nog eens een nummer dat je al in geen tijden had gehoord. En ik moet zeggen dat de muziekmix me erg bevalt.
Maar... wat me bij Genius opvalt is dat van veel albums (lang niet allemaal) in mijn bibliotheek alle tracks op mijn iPad terechtkomen, BEHALVE de hits.
Bijvoorbeeld:
Album van Caro Emerald: alle tracks gesynchroniseerd behalve That man, Back it up en A night like this
Album van Lady Gaga: alles behalve Alejandro, Telephone, Paparazzi en Pokerface
Album van Van Velzen: alles behalve When summer ends, Love song en Take me in
En zo gaat mijn lijstje nog wel even door...
Het fijne van die Genius-lijsten vind ik dat je zonder er naar om te hoeven kijken een leuke variatie aan muziek op je iPad hebt. Maar dat betekent wel dat ik eigenlijk alleen onbekende albumtracks voor m'n kiezen krijg.
Zijn er meer mensen met dit probleem? En zo ja, wat doe je eraan?
Maar... wat me bij Genius opvalt is dat van veel albums (lang niet allemaal) in mijn bibliotheek alle tracks op mijn iPad terechtkomen, BEHALVE de hits.
Bijvoorbeeld:
Album van Caro Emerald: alle tracks gesynchroniseerd behalve That man, Back it up en A night like this
Album van Lady Gaga: alles behalve Alejandro, Telephone, Paparazzi en Pokerface
Album van Van Velzen: alles behalve When summer ends, Love song en Take me in
En zo gaat mijn lijstje nog wel even door...
Het fijne van die Genius-lijsten vind ik dat je zonder er naar om te hoeven kijken een leuke variatie aan muziek op je iPad hebt. Maar dat betekent wel dat ik eigenlijk alleen onbekende albumtracks voor m'n kiezen krijg.
Zijn er meer mensen met dit probleem? En zo ja, wat doe je eraan?