Toon posts:

[ OS X ] In het uitloggen van user account?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

We hebben hier thuis een mooie iMac staan. Alleen zitten we met een vraag:

Me moeder was gewend in Windows om uit te loggen en haar account actief te laten wanneer me vader er even achter moest. Dit werkte allemaal prima. Want als me moeder er weer achter gaat kon ze gewoon weer verder waar ze mee bezig was.

Dacht koop een iMac voor ze.. Lekker gebruiksvriendelijk. Me vader vind het geweldig. Maar me moeder klaagt echt heeeeel veel.

Echter in OS X kan je alleen uitloggen waarbij alles afsluit.

Is er een oplossing? Of zie ik iets over het hoofd?
Ben zelf meer een linx/windows gebruiker.

• NjitsSs
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-01 13:38
Systeemvoorkeuren -> Accounts -> Inlogopties -> Menu voor snelle gebruikerswisseling opzetten
Dan komt er rechtsvanboven in de menubalk een klein menutje waar je kunt kiezen uit een andere account. Jouw account wordt dan even in "standby" gezet en er wordt snel overgeschakeld naar de andere account, terwijl je getrakteerd wordt op een mooi grafisch effectje.

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

System Preferences -> Login Options -> [x] Show fast user menu switching menu as in de Engelse variant...

[ Voor 13% gewijzigd door Jungian op 20-02-2011 12:02 . Reden: te laat met posten ]

0.0

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01 13:04
Afbeeldingslocatie: http://emberapp.com/werner/images/accounts/sizes/m.png
Je moet zelf alleen even vertalen als je je Mac op Nederlands hebt staan.

Afbeeldingslocatie: http://emberapp.com/werner/images/finder/sizes/m.png
Daarna zul je zit icoontje in de menubalk vinden. Als je dan op Login Window klikt, kom je bij het inlogscherm terug en kun je van gebruiker wisselen.

[ Voor 59% gewijzigd door Saeverix op 20-02-2011 12:12 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks allemaal :) !!