FireDrunk schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:16:
Je gaat willens en wetens een OS van 10 jaar oud installeren op state-of-the-art hardware en gaat ervan uit dat alles goed werkt omdat een OS van deze tijd nog niet volwassen genoeg is om op state-of-the-art hardware te draaien?
Ik denk dat je met die hardware ook wel issues tegen gaat komen onder XP... Ik wil persoonlijk niet meer anders dan Windows 7 x64.. Het draait gewoon echt retestabiel hier... Alles werkt ook gewoon qua USB tooling, dus dat is een non-argument.
Maar wat jij wil uiteraard, je mag het lekker zelf weten, maar verwacht wel een kritische respons van ons

Ik praat hier over mijn eigen ervaringen. Daar staat niet in vermeld dat de pc's waar het bij mij op draait "state of the art" hardware is, dus leuk dat je dat als argument gebruikt, maar is totaal waadeloos. Daarnaast heb ik ook nergens beweest dat Win7 niet volwassen genoeg zou zijn. Ik weet alleen, en dan praat ik weer over mijn hardware, dat er voor Win7 geen drivers zijn en dus geen optie voor mij is.
De enige issue welke ik tegen ben gekomen, is dat een SoundBlaster Live niet wilde werken onder XP 64bit, maar heb een nieuwe Soundblaster aangeschaft en die werkt er perfect onder. Voor de rest (nog) niets tegengekomen wat ook maar enigzins dwars ging liggen.
Daarnaast weet ik ook, dat de hardware die in de toekomst toegevoegd gaat worden, drivers voor XP 64bit hebben. Hier dus ook geen enkel probleem.
Dat Win 7 bij jou retestabiel draait, dat wil ik graag geloven, daar ga ik niet over discusseren of dat wel of niet zo is. Voor de rest kan ik inderdaad zeggen dat ik de dingen doe die ik wil doen, ik weet dat alles hier prima draait onder XP 64bit en Win7 (nog) geen optie is. Wanneer dat wel zo gaat worden, dan kijk ik wel verder, maar tot die tijd blijft het zoals het is en of je het daar nu wel of niet eens mee bent, dat maakt mij eigenlijk weinig uit, het gaat om mijn hardware.