Rippen muziek stuk

Pagina: 1
Acties:

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:44
Ik probeer van deze video:[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=eXwofs1ZoMo] het beginstuk te rippen. Alleen zit daar drums, gejuich en dergelijke doorheen. Dit wil ik er dus uit filteren. Hoe kan ik dit het beste doen?

Ik kan gebruik maken van windows en mac dus de beste oplossingen zijn welkom.

Verwijderd

als je dit in muziek dvd vorm kan krijgen, kan je misschien kijken of je bepaalde audio sporen eruit kan krijgen.
met een you tube video gaat dat mijn wetens niet lukken.

• tweakG5
Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:29:
als je dit in muziek dvd vorm kan krijgen, kan je misschien kijken of je bepaalde audio sporen eruit kan krijgen.
met een you tube video gaat dat mijn wetens niet lukken.
Het audio spoor kan ik er natuurlijk wel uithalen en dat heb ik ook gedaan maar dan nog met gejuich en drums.

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-01 08:37
Je kunt een audiotrack niet ontdoen van bepaalde elementen zonder dat je kwaliteitsverlies krijgt. Met andere woorden, als je de drums en het gejuich eruit haalt hou je waarschijnlijk stilte of ruis over.

• tweakG5
NMNN schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:32:
Je kunt een audiotrack niet ontdoen van bepaalde elementen zonder dat je kwaliteitsverlies krijgt. Met andere woorden, als je de drums en het gejuich eruit haalt hou je waarschijnlijk stilte of ruis over.
Hmm dat ik zeker jammer. Is er dan een manier om het na te maken? Ik heb beschikking over een midi keyboard en logic pro.

• NMNN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-01 08:37
Ja tuurlijk is dat mogelijk. Als je het kan!
Als je handig bent met softsynths en noten kan spelen moet dat te doen zijn. Echter, als je dat bent had je dat waarschijnlijk wel geweten.
Makkelijker is het denk ik om het album te kopen, dus niet de live-versie, en het daar uit halen.

• tweakG5
NMNN schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 18:43:
Ja tuurlijk is dat mogelijk. Als je het kan!
Als je handig bent met softsynths en noten kan spelen moet dat te doen zijn. Echter, als je dat bent had je dat waarschijnlijk wel geweten.
Makkelijker is het denk ik om het album te kopen, dus niet de live-versie, en het daar uit halen.
Ben bang dat op het album het intro niet staat.
Pagina: 1