Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJ4R
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 10:17
Hi all,

Ik ben opzoek naar een 42" led tv onder de 1000 euro en ik heb mijn selectie weten te verkleinen naar deze twee tv's:

Philips 7675H

LG Infinia

Ik heb bij de philips een wat beter onderbuikgevoel dan de LG, omdat ik het idee heb dat de tv's van philips kwalitatief en qua beeld erg goed zijn. Maar de specificaties en de recentie van de LG ziet er erg goed uit.

Wat wil ik ermee doen?
- TV kijken via Ziggo
- Gamen met playstation 3
- Via HDMI koppelen aan mijn laptop om films te kijken

Nu heb ik moeite te kiezen tussen deze twee tv's. Ik weet er niet enorm veel vanaf, dus nu wil ik het graag aan jullie voorleggen. Welke zouden jullie kiezen en waarom? Of zouden jullie juist een hele andere tv kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
Ik zou een plasma nemen omdat die over het algemeen wat fijner zijn om op te gamen (nagenoeg geen input lag). Al zullen de LCD-adepten hier een iets andere mening over hebben :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
De LG Infinia natuurlijk!
De PS3 heeft namelijk ondersteuning voor 3D (net als de Xbox 360 trouwens) en dan haal je alles uit je PS3 ;).
Er zijn volgens mij aardig wat titels voor de PS3 die 3D ondersteunen, en de films niet te vergeten.
Bijkomend voordeel van de LG Infinia is dat het meer aansluit poorten heeft dan de Philips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJ4R
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-06 10:17
@ Timons106: In de recentie van deze LG Infinia staat niks over 3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
rtjallema schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:12:
@ Timons106: In de recentie van deze LG Infinia staat niks over 3d
http://www.voorbeginners.net/lg-infinia-full-led-3d-tv/ << kijk maar eens wat ik als eerst krijg als ik LG Infinia 3D Google ;).
Maar als ik verder Google, staat er ook dat verschillende types van de Infinia reeks geen 3D hebben....
Beetje misleidend, maar waarscheinlijk heb je gelijk, want 500 euro voor een 3D is best weinig :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
timons106 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:53:
[...]

http://www.voorbeginners.net/lg-infinia-full-led-3d-tv/ << kijk maar eens wat ik als eerst krijg als ik LG Infinia 3D Google ;).
Dus op basis van één extreem brakke site geef jij "advies". Waar zouden we toch zijn zonder tweakers hè d:)b
Maar als ik verder Google, staat er ook dat verschillende types van de Infinia reeks geen 3D hebben....
Je méént het! Misschien ervoor moeten doen?
Beetje misleidend, maar waarscheinlijk heb je gelijk, want 500 euro voor een 3D is best weinig :/ .
Enough said :X Lees dan eerst dat soort dingen voordat je zoiets post? Klinkt hard? Ach ja.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

mr.paaJ

generatie cmd+z

Uit die twee de le8500, als je local dimming ziet zitten, en anders de panasonic 42g20.
Het enige dat de philips meer biedt dan de lg is ambilight en nettv.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:01

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

"Wat moet ik kopen?"

Dat hebben we liever niet, zoals je in de FAQ had kunnen lezen.
Lees ook nog eens Het algemeen beleid door, zodat je volgende topicstart wel aan de eisen voldoet, waardoor je topic een succes kan worden :)

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.