Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op mijn Samsung Galaxy Tab P1000 een pop account ingesteld. Dat verloopt prima.
Echter, met dezelfde werkwijze is het niet mogelijk om een tweede POP account in te stellen.
Het voor het hand liggende pad is: Applicaties - Instellingen - accounts en synchronisatieinstellingen. Vervolgens Account toevoegen - Bedrijf - gebruikersnaam en wachtwoord instellen. Maar dan loop ik vast omdat ik dan gegevens van een exchange server moet invullen?! Ik zou daar dan de POP verwachten.

Weet iemand hoe je een tweede POP account moet instellen?

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Het voor de handliggende pad is:
apps menu - email

Waar jij het email adres probeert toe te voegen is de verkeerde plek.

[ Voor 46% gewijzigd door job op 19-02-2011 11:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad is dat het voor de hand liggende pad.
Echter dat heb ik voor mijn eerste POP account gebruikt. En als je nu dat pad logischerwijze weer volgt, krijg je het bestaande email account, en zie ik niet waar ik dat kan wijzigen cq. hoe ik een nieuwe account kan toevoegen. Waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd?

• job

job

De plek die je eerst beschreef is waar je je google/gmail account toe kan voegen, een exchange account, en ook kan je daar je twitter en facebook account koppelen. Allen accounts welke gesynchroniseerd moeten worden.

pop3 accounts (en imap) voeg je toe bij apps menu -> email.

Verwijderd

Topicstarter
OK. apps menu -> email.
Als ik dat volg kom ik bij het reeds bestaande account. Waar/hoe kan ik dan een tweede account gaan instellen?

• job

job

Dmv van een je knoppen op je android toestel. Welke knop het is verschilt per toestel.
Het kan een fysieke knop zijn, of een knop op het scherm.

Probeer ze desnoods allemaal uit.

[ Voor 16% gewijzigd door job op 19-02-2011 12:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:44:
OK. apps menu -> email.
Als ik dat volg kom ik bij het reeds bestaande account. Waar/hoe kan ik dan een tweede account gaan instellen?
Ga naar de standaard e-mail applicatie, tab menu, tab accountmanager, tab Account toevoegen, vul je email-adres en wachtwoord in, tab handmatig instellen en daar kan je verder met het pop-account.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks. Dit was 'm!
Bedankt allen.
Pagina: 1