Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Antagonist] Wordpress install lukt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Hey,

gisteravond heb ik eindelijk dan mijn website geregistreerd bij antagonist.nl. Gewoon standaard hostingpakket. Domein=bastiaanzwanenburg.nl. Echter wilde ik wordpress gaan installeren. Antagonist heeft daar een programma genaamd "Installatron" voor. Helaas vertelt dat programma mij:
! This copy of Installatron is unlicensed and locked to the domain `yvar.net'. A license can be purchased from www.installatron.com/purchase to unlock Installatron. `bastiaanzwanenburg.nl'.
Ik denk niet dat ik hier nog voor moet betalen, aangezien ze overal reclame maken over installatron&ik nergens in de algemene voorwaarden zie staan dat ik dat eerst nog moet kopen.

Daarna alle files van wordpress 3.0.5 geplaatst in de public_html folder(folder van mijn webiste dus), en geprobeerd te installeren op de manier waarop ik al vele malen wordpress heb geïnstalleerd. Wordpress vertelt mij dit:
Error: PHP is not running

WordPress requires that your web server is running PHP. Your server does not have PHP installed, or PHP is turned off.
Waar zet ik PHP aan? Ik zie nergens een functie PHP aan/uit staan? Antagonist vertelt mij op haar site dat PHP standaard aan staat. Wat moet ik doen? Klantenservice gaat waarschijnlijk niet voor maandag antwoorden. Hier heb ik ook een topic geplaatst

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:23

Eris

-

Neem contact met je hosting provider zij kunnen dit probleem het beste oplossen. Aangezien ze DirectAdmin gebruiken kunnen wij het probleem niet zo maar oplossen.

[ Voor 33% gewijzigd door Eris op 19-02-2011 10:41 ]

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:25
Sja wij kunnen ook niet eventjes PHP aanzetten op jouw server (zou niet goed zijn als dat wel kon). Dus gewoon contact opnemen met de klantenservice.

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:09
mail naar support@antagonist.nl blijkbaar gaat het er iets niet helemaal goed, wij kunnen je namelijk niet verder helpen ;)

[ Voor 23% gewijzigd door White_Collar op 19-02-2011 12:05 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:27
Is wordpress 3.0.5 niet PHP 5?
Standaard staat PHP4 aan, PHP5 moet meestal handmatig even aangeroepen worden op de server.

Zo ja, maak dan even een .htaccess file met het volgende erin:
AddType x-mapp-php5 .php
AddHandler application/x-httpd-php5 .php
AddHandler cgi-php5 .php

Plaats deze in de root van je website. Dus in Public_HTML

Ik zit zelf ook bij antagonist & ik heb er geen problemen mee. Probeer het even uit

[ Voor 12% gewijzigd door ictinteresse op 19-02-2011 12:11 ]

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:09
UHM standaard staat php 5 ook gewoon aan hoor..

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• antipode
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 22:29

antipode

-=Got is in the details=-

moet gewoon kunnen. Ik zit zelf met wordpress ook bij antagonist. FF mailen en ze helpen je vast verder.
Pagina: 1