Hey,
gisteravond heb ik eindelijk dan mijn website geregistreerd bij antagonist.nl. Gewoon standaard hostingpakket. Domein=bastiaanzwanenburg.nl. Echter wilde ik wordpress gaan installeren. Antagonist heeft daar een programma genaamd "Installatron" voor. Helaas vertelt dat programma mij:
Daarna alle files van wordpress 3.0.5 geplaatst in de public_html folder(folder van mijn webiste dus), en geprobeerd te installeren op de manier waarop ik al vele malen wordpress heb geïnstalleerd. Wordpress vertelt mij dit:
gisteravond heb ik eindelijk dan mijn website geregistreerd bij antagonist.nl. Gewoon standaard hostingpakket. Domein=bastiaanzwanenburg.nl. Echter wilde ik wordpress gaan installeren. Antagonist heeft daar een programma genaamd "Installatron" voor. Helaas vertelt dat programma mij:
Ik denk niet dat ik hier nog voor moet betalen, aangezien ze overal reclame maken over installatron&ik nergens in de algemene voorwaarden zie staan dat ik dat eerst nog moet kopen.! This copy of Installatron is unlicensed and locked to the domain `yvar.net'. A license can be purchased from www.installatron.com/purchase to unlock Installatron. `bastiaanzwanenburg.nl'.
Daarna alle files van wordpress 3.0.5 geplaatst in de public_html folder(folder van mijn webiste dus), en geprobeerd te installeren op de manier waarop ik al vele malen wordpress heb geïnstalleerd. Wordpress vertelt mij dit:
Waar zet ik PHP aan? Ik zie nergens een functie PHP aan/uit staan? Antagonist vertelt mij op haar site dat PHP standaard aan staat. Wat moet ik doen? Klantenservice gaat waarschijnlijk niet voor maandag antwoorden. Hier heb ik ook een topic geplaatstError: PHP is not running
WordPress requires that your web server is running PHP. Your server does not have PHP installed, or PHP is turned off.