Toon posts:

Netbook met 11.6 - 20.1 inch HD, iCore

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
K ben toe aan nieuwe netbook.
Kom van een asus eee pc 1000HE.

Groter scherm, snellere processor cpu/gpu
?1.8 GHz dual core.. iCore chip?
11.6 - 20.1 inch HD video, HDMI
Min 3 Gb ram, 320 Gb HD
Wlan n factor, liefst ook 5GHz
Gb lan, toch min 1.3 Mp cam..

Wat denken jullie?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2011 05:58 ]

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-12 15:28

Nikeo

Jawelles

Ik heb net zo lang over het nadenken over een antwoord gedaan als jij over het schrijven van je vraag dus er is niet genoeg tijd om antwoord te geven, laat staan om hem te snapp...

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik snap hem niet.. een netbook met een 20.1" scherm?? 8)7 Dacht altijd dat een netbook klein en licht waren.. :?

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-12 23:30

M2M

medicijnman

ik denk dat je nog ergens in 2000 hangt... 384MB geheugen is niet veel en een 40 GB harde schijf ook niet.

Overigens is een netbook, klein en langzaam. Per definitie. Ik dacht dat er 1 uitzondering was, met een 1080P scherm en quad core, maar daar kom ik momenteel niet op.

-_-

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
Op GoT verwachten we overigens meer inzet, Door hier simpelweg je vraag te dumpen ben je er nog niet.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.