Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hey,

Ik zit voor m'n stage 3 maanden in de VS en ik heb mijn Xbox360 meegenomen. Nu wil ik graag de First Strike DLC voor Call of Duty Black Ops downloaden, maar nu blijkt dat dit niet gaat... Ik gebruik hier gewoon mijn nederlandse gamertag en kan daar ook gewoon online mee spelen, maar DLC's downloaden kan blijkbaar niet. Zodra ik het probeer krijg ik het bericht "This item isn't available from your current location".

Is er een manier waarop ik toch de DLC kan downloaden? Ik kan een paar manieren bedenken:
  1. Een nieuwe amerikaanse gamertag aanmaken en daarop de DLC downloaden (op dezelfde HDD uiteraard). Voor zover ik begrijp kan ik de DLC daarna op elk account gebruiken, omdat hij gewoon op de HDD staat.
  2. Iemand uit de VS op mijn xbox de DLC laten downloaden. Volgens mij kan iemand met een amerikaans account zijn gamertag 'recoveren' op mijn xbox (en dus mijn HDD), en de DLC dan downloaden op mijn HDD.
Beide hebben hetzelfde probleem: ik heb op mijn gamertag al 1600 MS points en ik ga niet opnieuw 1200 points kopen op een nieuw account of op het account van iemand anders. Ik wil namelijk niet betalen voor de DLC want het spel is niet van mezelf (geleend) dus zodra ik thuis ben heb ik niets meer aan de DLC.
De 1600 points die ik nu heb heb ik kado gekregen (wel al op m'n gamertag gezet dus) dus daar wil ik de DLC wel mee kopen, maar ik wil dus niet opnieuw 1200 points kopen voor een DLC die ik over 3 maanden niet meer kan spelen (omdat ik geen Black Ops heb).

Mocht er een oplossing zijn, waarmee ik dus met mijn huidige 1600 punten de DLC kan kopen in de VS, dan hoor ik dat graag... Het is dus geen probleem dat ik de DLC over 3 maanden thuis niet meer zou kunnen gebruiken (omdat ik dan weer in europa ben ofzo) want ik heb het spel toch niet :)

Bedankt!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Nevermind, ik heb mijn laptop over VPN (via TU/e) met het internet verbonden en m'n xbox via m'n laptop, en toen werkte het :D Niet gedacht dat je het zo makkelijk zou kunnen omzeilen. Hoop wel dat het legaal is wat ik gedaan heb, maar ach...

Mijn iRacing profiel