Toon posts:

[Airport Express] Werkt de client-mode ook bedraad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Werkt de client-mode van de Airport Express ook bedraad?

Ik wil de Airport Express kopen om muziek naar m'n receiver te streamen. Ik heb al een bedraad en een draadloos netwerk. En ik weet dat je in client-mode met een bestaand draadloos netwerk kan verbinden. Maar kan ik de Airport ook gewoon met een kabel aansluiten? Bedraad is meestal wat stabieler dan draadloos.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-01 04:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik denk van wel, appletv doet dat ook :)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:26
Dat moet kunnen lijkt mij.. Heb zelf het tegenovergestelde, boven een expressie die draadloos verbind met mijn netwerk, waaraan ik een Xbox heb hangen zodat ik niet speciaal voor de Xbox een kabeltje naar boven hoefde te trekken.

[ Voor 6% gewijzigd door ZpAz op 19-02-2011 11:30 ]

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• Asterion
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-01 09:03
De airport express kan je zowel draadloos als bedraad aansluiten op je router/modem :-)

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:45
Dat is eigenlijk hoe die netwerkpoort standaard wordt gebruikt - je sluit de Airport op het bedrade netwerk aan zodat daar verkeer over kan lopen (meestal om naar je modem te gaan voor internet, maar goed), en natuurlijk moet daarvoor ook alles over het bedrade netwerk lopen.

Oftwel, ja, dat werkt. Ik kan je overigens melden dat over draadloos de Airport zijn werk nog steeds netjes doet - het is meestal het apparaat aan de andere kant die de limiterende factor geeft.

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Werkt inderdaad, heb het hier ook zo lopen.

Verwijderd

Topicstarter
Mooi zo. Thnx!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Eventueel kun je zelfs het draadloze netwerk uitzetten zodat het niet stoort met andere netwerken. Ik kan het je aanraden als jouw buurt toch al dichtbevolkt is met devices. :)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1