"Real software engineers work from 9 to 5, because that is the way the job is described in the formal spec. Working late would feel like using an undocumented external procedure."
Hoeveel miliseconden zitten er in een seconde? Juist 1000.
Dus 451 miliseconden is 0,451 seconde.
Aan jou het besluit of je het getal met 1000 moet vermenigvuldigen of juist moet delen.
Dus 451 miliseconden is 0,451 seconde.
Aan jou het besluit of je het getal met 1000 moet vermenigvuldigen of juist moet delen.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Als je nou even opzoekt hoeveel seconden een microseconde is, dan weet je het antwoord...
En als je dan ook nog even de documentatie van microtime leest, weet je dat je ook gewoon een float terug kunt krijgen die al in seconden is.
En als je dan ook nog even de documentatie van microtime leest, weet je dat je ook gewoon een float terug kunt krijgen die al in seconden is.
[ Voor 44% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 18-02-2011 20:59 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Je moet helemaal niets doen, optellen is genoegOnbekend schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 20:52:
[..]
De hele vermenigvuldiging kun je er dus volgensmij gewoon uithalen
Ten eerste: microseconden zijn miljoenste seconden, niet duizendste (dat zijn milliseconden).
Ten tweede: microtime(TRUE) geeft de tijd al als floating point getal terug (in seconden) dus als je die variant gewoon gebruikt, dan hoef je zelf helemaal niet meer te rekenen.
Ten tweede: microtime(TRUE) geeft de tijd al als floating point getal terug (in seconden) dus als je die variant gewoon gebruikt, dan hoef je zelf helemaal niet meer te rekenen.
Of anders zoek je gewoon even in de handleiding wat voorbeeldjes op, waar letterlijk dezelfde toepassing uitgelegd wordt waar jij hier naar zoekt.
Ik dacht daarnaast ook dat jij ernaar ging streven wat meer anderen te gaan helpen en wat minder te gaan leechen van het forum. Jammer dat ik daar niets van terugzie. Moet je zelf weten, maar in dat geval heb ik ook geen zin om je de manual te gaan voorkauwen.
Ik dacht daarnaast ook dat jij ernaar ging streven wat meer anderen te gaan helpen en wat minder te gaan leechen van het forum. Jammer dat ik daar niets van terugzie. Moet je zelf weten, maar in dat geval heb ik ook geen zin om je de manual te gaan voorkauwen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()