Toon posts:

budget gamelatop

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

ik heb eens op het forum gekeken en er staan genoeg budgetgamesystemen op maar geen laptops.
ik zoek dus een laptop met een budget van ongeveer €600.

alvast bedankt

• krakura
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 04-12 09:07
zoek maar flink door een redelijke gamelaptop van acer is minimaal 1000euro

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:38
redelijk summier niet?

Hoeveel inch wil je dat het scherm is bijvoorbeeld?

Verwijderd

Topicstarter
minimaal 15 inch

• rscheper
en wat heb je zelf al gevonden? Al eens gekeken in de pricewatch?

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Gaat je niet lukken voor 600 euro, verhoog je budget minstens naar 1000 euro en zoek dan nog maar eens.

• rscheper
Nouja, wat niet gaat lukken.. Wat heet een gamelaptop? hebben we het over World of Warcraft of over een Call of Duty bijvoorbeeld?

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-12 07:24

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Lees eens dit topic door:
*LET OP* - Wat moet ik kopen

Ook kun je http://tweakers.net/pricewatch/ gebruiken om een laptop te zoeken die voldoen aan jou eisen.

Ik ben bang dat dit topic niet lang openblijft, het voldoet namelijk niet aan de regels van GoT. Hier verwachten we namelijk dat je zelf ook wat onderzoek doet, alvorens je een topic opent.

Succes ermee. ;)

Verwijderd

Topicstarter
een call of duty die niet op high staat
maar wel te spelen is

• DirkjanS
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:00
Tsjah, wat is nou een budget gamelaptop. Voldoet een Radeon Mobility HD5650 dan als videokaart, dan heb je voor 600-700 euro een aantal prima laptops. Wil je echter wat meer dan zit je al snel rond de 1000 euro.
De MSI GX660-619NL kost je 1100 euro, maar dan heb je al echt véél Bang for Buck, de meeste laptops met zulke specificaties hebben een prijskaartje van minstens 1500 euro.

Verwijderd

Topicstarter
als een Radeon Mobility HD5650 hoog genoeg is om nieuwe games op te spelen met low detail.
dan is die voor mij goed genoeg

• sjaakwortel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:52
daar voldoet hij zeker aan, zelfs de meeste op high (niet al te hoge resolutie)

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.
We verwachten overigens meer inzet, met posts die bestaan uit 1 regel ben je er nog niet ;)

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

uiteraard wisten de heren hierboven dat natuurlijk ook
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.