In het artikel wordt niet de indruk gewekt dat deze informatie van de Rijksvoorlichtingsdienst of Centric afkomstig is, dus ik vraag me af waar deze informatie vandaan komtDuidelijk is wel dat Rijksoverheid.nl geen gebruikmaakt van de RioRey RX1810-firewall, die Tweakers.net inzet om ddos-aanvallen te weerstaan en die meteen in actie komt bij ongewoon hoge pieken in het verkeer.
Ik vind het sowieso een tamelijk brutale en onnodige plug van een stukje hardware, wat niet heel relevant is voor het artikel.
Een hoog Tell-Sell gehalte zeg maar.
"Maar Mike, ik heb zo'n last van DDOS-aanvallen!"
"Geen probleem Jack, je moet gewoon de nieuwe RioRey RX1810 gebruiken!"
"Mike, het is geweldig!"
"Mike, het is geweldig!"
mace schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:33:
Ik vind het sowieso een tamelijk brutale en onnodige plug van een stukje hardware, wat niet heel relevant is voor het artikel.
"Mike, het is geweldig!"
is wederzijds; http://www.riorey.com/new-announcements-view.php?id=190mace schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 16:33:
"Mike, het is geweldig!"
Wat ik jammer vind aan dit artikel, is dat er niet daadwerkelijk gekeken is waar rijksoverheid.nl gehost wordt!
Want Centric heeft dit uitbesteed aan een andere partij.
Want Centric heeft dit uitbesteed aan een andere partij.
Ik snap dat de tekst zo overkomt maar het was absoluut niet bedoeld als reclame, maar als voorbeeld hoe een dergelijke aanval mogelijk sneller afgewend had kunnen worden. Ik heb de tekst aangepast: nieuws: Rijksoverheid.nl is 'ddos-aanval' na zes uur meester
@wica: Het is dus NXS.
@wica: Het is dus NXS.
[ Voor 12% gewijzigd door Olaf op 18-02-2011 18:11 ]
@Olaf: Yep, dat is correct.
Nog een opmerking, het incidentenrapport wordt door Nxs gegeven aan Centric die het op zijn buurt weer door geeft.
Ter info: Ik heb zelf verder niets meer te maken met Rijksoverheid.nl
Nog een opmerking, het incidentenrapport wordt door Nxs gegeven aan Centric die het op zijn buurt weer door geeft.
Ter info: Ik heb zelf verder niets meer te maken met Rijksoverheid.nl
[ Voor 23% gewijzigd door wica op 18-02-2011 20:28 ]
Pagina: 1