Hallo,
Ik ben een opdracht aan het maken waarbij het de bedoeling is dat er een Post methode wordt gemaakt door middel van Ajax. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om de Post methode aan te roepen op de Servlet.
Mijn stukje Ajax-code ziet er als volgt uit:
naam servlet: ControllelServlet
Ik weet dat de Ajax code wordt aangeroepen, dit heb ik getest door middel van een alert. Het enige probleem is dat hij dus niet naar de Servlet gaat. Er moet ergens een foutje zitten, maar ik kan hem niet vinden. Iemand een tip?
Ik ben een opdracht aan het maken waarbij het de bedoeling is dat er een Post methode wordt gemaakt door middel van Ajax. Nu krijg ik het alleen niet voor elkaar om de Post methode aan te roepen op de Servlet.
Mijn stukje Ajax-code ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function addComment() { type: 'POST'; var name = document.getElementById('comment'); $.post('ControllerServlet', { Comment: name }, function(data) { alert(data) $('#addComment').html(data); }); } |
naam servlet: ControllelServlet
Ik weet dat de Ajax code wordt aangeroepen, dit heb ik getest door middel van een alert. Het enige probleem is dat hij dus niet naar de Servlet gaat. Er moet ergens een foutje zitten, maar ik kan hem niet vinden. Iemand een tip?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"