Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Overigens werkt de reclame die over de filmpjes komt wel.
[ Voor 72% gewijzigd door sjirafje op 18-02-2011 14:28 ]
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Vond dit met wat Googelen: http://answers.yahoo.com/...qid=20090208090501AA71lvN
Wat ouder maar misschien heb je er iets aan. Alhoewel het crossbrowser verhaal me doet vermoeden dat het probleem in een overkoepelend deel zit.
Rechtermuis op de video (of zwart vak in jouw geval) > show video info, daar nog iets interessants?
Verder kan je nog proberen naar HTML5 video te switchen, kijken of dat wat scheelt: YouTube: Broadcast Yourself.
Andere videosites werken wel, dus ik vermoed dat het daar niet aan ligt.DeTeraarist schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 14:54:
Wat voor videokaart heb je? Ik heb de laatste maanden bij diverse ATI drivers ook problemen met Flash na een installatie. Een simpele reset van de instellingen van de drivers(default profiel selecteren) zorgt er voor dat het weer werkt. Daarna kan ik ook de settings weer wijzigen zonder dat Flash raar gaat doen.
[ Voor 29% gewijzigd door apNia op 18-02-2011 14:58 ]
Firefox 3.6.13
Internet Explorer 9.0.7930.16406
Chrome 9.0.597.98
[ Voor 38% gewijzigd door sjirafje op 18-02-2011 15:30 ]
- Rechtermuisknop op je video
- Instellingen
- Hardwareversnelling uitschakelen
Werkt dat??
Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat!
Ja! dat werkt.djwesz11 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 17:46:
Dit probleem had ik ook...
- Rechtermuisknop op je video
- Instellingen
- Hardwareversnelling uitschakelen
Werkt dat??
Overigens voor ik dat probeerde nog iets vreemds opgemerkt. Ik had een filmpje gemaakt van wat er gebeurt wanneer ik een filmpje probeer te kijken. Ik wilde dat uploaden naar youtube en zag toen dat ik mijn eigen filmpjes wel kon bekijken.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Tb2dr7eTFtI]