Beste Tweakers,
Ik heb een uitdaging en ik hoop dat jullie me kunnen helpen in de goede richting te gaan denken. Wij hebben een probleem wat wij nog niet eerder hebben gezien, en raken een beetje op met mogelijke opties waar we aan moeten denken.
Let op:
Ik probeer het zo uitgebreid mogelijk te beschrijven.
Ik hou niet van die reacties van google maar of zoek hier zoek daar. Als er gegevens missen vraag dit dan, jullie kunnen er vanuit gaan dat ik al heb zitten zoeken. Heb intern ook al contact gehad met een aantal collega’s
Probleem:
Aanpassingen in de persoonlijke kalender worden na enkele seconden ongedaan gemaakt
Dus wis je een agenda afspraak is ie na +/- 20 seconden terug. Pas je er een aan na 20 seconden staat het weer het zelfde als voor de wijziging.
Gegevens:
Outlook 2007 SP2
Windows XP
Exchange 2010
Gebruiker maakt gebruik van synchronisatie op telefoon, maar doet dit met een kabel. Telefoon is niet aangesloten.
Agenda word niet op een andere manier gesynchroniseerd
Er zijn wel delagates maar deze hebben geen schrijf rechten op de agenda.
Gebruiker is nu weg, maar maandag wil ik hier mee verder.
Wat al gedaan:
Ik heb een uitdaging en ik hoop dat jullie me kunnen helpen in de goede richting te gaan denken. Wij hebben een probleem wat wij nog niet eerder hebben gezien, en raken een beetje op met mogelijke opties waar we aan moeten denken.
Let op:
Ik probeer het zo uitgebreid mogelijk te beschrijven.
Ik hou niet van die reacties van google maar of zoek hier zoek daar. Als er gegevens missen vraag dit dan, jullie kunnen er vanuit gaan dat ik al heb zitten zoeken. Heb intern ook al contact gehad met een aantal collega’s
Probleem:
Aanpassingen in de persoonlijke kalender worden na enkele seconden ongedaan gemaakt
Dus wis je een agenda afspraak is ie na +/- 20 seconden terug. Pas je er een aan na 20 seconden staat het weer het zelfde als voor de wijziging.
Gegevens:
Outlook 2007 SP2
Windows XP
Exchange 2010
Gebruiker maakt gebruik van synchronisatie op telefoon, maar doet dit met een kabel. Telefoon is niet aangesloten.
Agenda word niet op een andere manier gesynchroniseerd
Er zijn wel delagates maar deze hebben geen schrijf rechten op de agenda.
Gebruiker is nu weg, maar maandag wil ik hier mee verder.
Wat al gedaan:
- Nieuw outlook profiel
- Cached mode uitgezet (en weer aan) met beide te reproduceren.
- Ost opnieuw aangemaakt
- Ost gecontroleerd op fouten
- Gecontroleerd of er een archief word aangemaakt (is het geval, maar word gemeld als hij gaat archiveren)
- Outlook /cleanreminders uitgevoerd
- How to troubleshoot synchronization problems when you synchronize your Exchange Server mailbox with your .ost file in Outlook
- Alle sync relaties en delegates eruit gegooid en dus een zo basic mogelijke agenda gemaakt
[Voor 17% gewijzigd door JiBo op 21-02-2011 12:46. Reden: zaken die gedaan zijn toegevoegd.]