Toon posts:

Office 2007 [Outlook] reappearing calendar items

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• JiBo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-03 21:24
Beste Tweakers,

Ik heb een uitdaging en ik hoop dat jullie me kunnen helpen in de goede richting te gaan denken. Wij hebben een probleem wat wij nog niet eerder hebben gezien, en raken een beetje op met mogelijke opties waar we aan moeten denken.

Let op:
Ik probeer het zo uitgebreid mogelijk te beschrijven.
Ik hou niet van die reacties van google maar of zoek hier zoek daar. Als er gegevens missen vraag dit dan, jullie kunnen er vanuit gaan dat ik al heb zitten zoeken. Heb intern ook al contact gehad met een aantal collega’s

Probleem:
Aanpassingen in de persoonlijke kalender worden na enkele seconden ongedaan gemaakt
Dus wis je een agenda afspraak is ie na +/- 20 seconden terug. Pas je er een aan na 20 seconden staat het weer het zelfde als voor de wijziging.

Gegevens:
Outlook 2007 SP2
Windows XP
Exchange 2010
Gebruiker maakt gebruik van synchronisatie op telefoon, maar doet dit met een kabel. Telefoon is niet aangesloten.
Agenda word niet op een andere manier gesynchroniseerd
Er zijn wel delagates maar deze hebben geen schrijf rechten op de agenda.
Gebruiker is nu weg, maar maandag wil ik hier mee verder.

Wat al gedaan:Alvast bedankt!

[Voor 17% gewijzigd door JiBo op 21-02-2011 12:46. Reden: zaken die gedaan zijn toegevoegd.]

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:59
How to troubleshoot synchronization problems when you synchronize your Exchange Server mailbox with your .ost file in Outlook

Het gaat hier over sync problemen met mail maar je kunt hier misschien wel een aantal pointers uit halen.
Heb je al geprobeerd om in je client de cached mode aan/uit te zetten?

• JiBo
Dat heb ik inderdaad geprobeerd.
Toen dat niet werkte heb ik een nieuw ost aangemaakt.
Ik zal maandag eens controleren of dit klopt want in het KB staat. Heb echter wel het vermoeden dat het daar niets mee te maken heeft, want ook met cached mode uit komt het probleem voor.

Zal ts aanpassen

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:33

Sherlock

No Shit

Doet hetzelfde probleem zich voor als er in de telefoon een afspraak gemaakt wordt en vervolgens gesynchroniseerd?

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:59
Alle sync relaties en delegates eruit gooien en dus een zo basic mogelijke agenda creeeren. Kijken of het dan wel normaal werkt. Kun je vanuit daar weer telefonische sync toevoegen en delegates.

• JiBo
Niet geprobeerd, omdat ik redeneerde, probleem doet zich voor op de outlook cliënt. Er kan wel gebruik gemaakt worden van synchronisatie (via kabel) maar dat gebeurd op dit moment niet. Omdat dit niet is gebeurd de afgelopen dagen zie ik geen aanleiding om aan te nemen dat de telefoon er iets mee te maken heeft.

Ga het aanstaande maandag wel even proberen.

• JiBo
Alles wat in dit document staat uitgevoerd. (How to troubleshoot synchronization problems when you synchronize your Exchange Server mailbox with your .ost file in Outlook)

Met name verwijderen van een bepaalde .dll en het repairen van Office. Hierna ook een nieuwe .ost gemaakt. Hiermee zijn de verschillen in items weg.

Echter is helaas het probleem niet opgelost. Het blijft zo dat elke aanpassing die ik doe binnen 30 seconden weer ongedaan word gemaakt.

Niemand behalve de gebruiker kan aanpassingen doen in zijn agenda (dus alle delegates zijn weg)

HELP *zit met handen in haar* ;-)

• JiBo
Hallo,

Dit topic kan worden gesloten.

Ik heb helaas geen oplossing gevonden met de (enkele) reacties die hier zijn geweest. Het gehele profiel van de gebruiker is opnieuw aangemaakt. Dit heeft de problemen opgelost. Het zou te veel tijd kosten uit te zoeken wat dit rare probleem heeft veroorzaakt.

Iedereen toch bedankt!

[Voor 17% gewijzigd door JiBo op 22-02-2011 13:25]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee