Windows Svr Std 2003 R2 : Installatie disc kwijt

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinbak
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:37
Ik heb hier een server staan maar ben de installatie cd/dvd's kwijt na een verhuizing.
Ik heb al andere installatie schijven geprobeerd maar dat wilde niet lukken.
De server is aan een herinstallatie toe, is er een mogelijkheid om ergens de installatie cd/dvd's nog te verkrijgen?

Grtz
Edwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

edwinbak schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:01:
Ik heb hier een server staan maar ben de installatie cd/dvd's kwijt na een verhuizing.
Ik heb al andere installatie schijven geprobeerd maar dat wilde niet lukken.
De server is aan een herinstallatie toe, is er een mogelijkheid om ergens de installatie cd/dvd's nog te verkrijgen?

Grtz
Edwin
Kwam hier van de week ook mee in de problemen, image wilde niet teruggezet worden en de huidige installatie was voorbij activatie grace period (en net een andere versie dan de licentie voor was).
2k3 SP2 R2 OEM nergens op m'n partner network / MSDN kunnen vinden, heb het maar uiteindelijk uit een alternatieve bron gepakt en md5 gechecked.

[ Voor 3% gewijzigd door kKaltUu op 18-02-2011 11:08 ]

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwinbak
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:37
kKaltUu schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:07:
[...]

Kwam hier van de week ook mee in de problemen, image wilde niet teruggezet worden en de huidige installatie was voorbij activatie grace period (en net een andere versie dan de licentie voor was).
2k3 SP2 R2 OEM nergens op m'n partner network / MSDN kunnen vinden, heb het maar uiteindelijk uit een alternatieve bron gepakt en md5 gechecked.
Welke alternatieve bron heb je gebruikt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Dingen die hier niet besproken mogen worden ;)

And this !! Is to go even further beyond!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

lamko schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 13:18:
Dingen die hier niet besproken mogen worden ;)
Dit.

Maar welke je ook vind, je neemt altijd een risico vanwege dat je niet weet wat erin gebakken kan zitten, MD5 check is natuurlijk een manier om wat zekerheid te hebben.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.