Vertex PRO 3

Pagina: 1
Acties:

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:13

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
nieuws: Razendsnelle Vertex 3 Pro getest
De nieuwe Sandforce-controller heeft verder standaard ondersteuning voor de sata-600-interface en uit de verschillende tests blijkt dat het gebruik van een sata-600-poort sterk aan te raden is, omdat de performance op een sata-300-poort niet veel hoger ligt die van dan menige oudere ssd.
Moet worden:
De nieuwe Sandforce-controller heeft verder standaard ondersteuning voor de sata-600-interface en uit de verschillende tests blijkt dat het gebruik van een sata-600-poort sterk aan te raden is, omdat de performance op een sata-300-poort niet veel hoger ligt dan die van dan menige oudere ssd.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Verwijderd

"In elk geval hebben de eerste firmwareversies van nieuwe controllers vaak kinderziektes, die na verloop van tijd worden gladgestreken."

Als mijn kind ziek is en ik met em naar de dokter ga, zal deze in de meeste gevallen geen strijkijzer pakken.

Kreukels strijk je glad, kinderziektes genees je.

• Shadoxfix
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-01 09:18
Mooi dat hier al een topic voor is.
Citaat:
dat van 50 naar 34 en nu naar 25nm evolueerde

Het moet zijn 32 ipv 34.

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:30
Eerste twee, aangepast/gefixt.

Derde niet gefixt. Ik had het over Intel, dat 50, 34 en nu 25nm-geheugen maakt. Toevallig maakt toshiba 32nm-geheugen.

Verwijderd

Ik vind het een rare zaak dat er in het artikel niet word vermeld dat deze vertex uitgerust is met 25nm geheugen. Met het laatste niewsbericht in het achterhoofd trek je al snel de conclusie dat er 25nm word gebruikt, terwijl dit testexemplaar is uitgerust met 3xnm. Waarmee dus hogere snelheden worden gehaald dan met het nieuwere 25nm geheugen.

• Marc Rademaker
De slechtere prestaties van 25nm-geheugen zijn een misinterpretatie van veel lezers. Of ik heb het verkeerd verwoord in de nieuwsberichten en per ongeluk de indruk gewekt dat het zo is. Maar het is altijd gegaan om 25nm-geheugen in combinatie MET de controller. Je hebt inderdaad snellere en langzamere geheugenchips. maar 25nm-geheugen is niet per definitie langzamer.

Verder staat er duidelijk vermeld dat de ssd is uitgerust met 32nm mlc-geheugen. Geen 25nm-geheugen dus. Veel duidelijker wordt het niet?

Verwijderd

Ik las er blijkbaar overheen :? Excuus.

• Marc Rademaker
Kan gebeuren :)
Pagina: 1