Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hey alemaal

Pagina: 1
Acties:
  • 480 views

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal ik zit met een vervelend iets onlangst is er een vriend bij me geweest met een acer laptop

en vroeg me om mijn internet te delen met hem wiffi
nu had ik onmidelijk door dat die acer gestolen is
ben ik zelf nu strafbaar omwille da ik hem help met internet te vershaffen en is het niet mijn plicht om dit aan te geven? kgraak er zelf echt niet uit omdat ik in het verleden zelf wat misdaan heb sta ik bekend bij de politie hopelijk weet iemand raad hiermee

mvg

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hallo, een beetje respect, graag. Dit vind ik echt geen steil om je vragen te stellen. Zie hier: Interpunctie.

Ik weet niet over welk land we het hebben? NL/BE?
Volgens mij ben je in NL niet verplicht aangifte te doen. Maar je kan natuurlijk altijd met M (Meld Misdaad Anoniem) bellen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

http://www.meldmisdaadanoniem.nl/ :?

Hoezo weet je zo zeker dat de laptop gestolen is?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-11 13:49

BrammT

The one and only!

Ten eerste het advies om in het vervolg minstens een degelijke zinsopbouw te gebruiken. Ten tweede zou ik gewoon aangifte doen als je er zo zeker van bent, stelen dient bestraft te worden.

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Room42 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 01:58:
Hallo, een beetje respect, graag. Dit vind ik echt geen steil om je vragen te stellen. Zie hier: Interpunctie.
:F

Zie hier: Spelling

Verwijderd

Topicstarter
Room42 schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 01:58:

Ik weet niet over welk land we het hebben? NL/BE?
Volgens mij ben je in NL niet verplicht aangifte te doen. Maar je kan natuurlijk altijd met M (Meld Misdaad Anoniem) bellen.
oei hoe bedoel je ? heb veel respect voor zulke forums anders zou ik zelf de moeite niet doen om me in te shrijven
maar alvast bedankt voor je antwoord mvg

Verwijderd

Topicstarter
ja van je ''vrienden'' die je dagelijks ziet weet je dat nu eenmaal snel mvg

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Heel fijn, maar dit behoort niet op GoT.

Jij wordt heus niet veroordeeld omdat je een vriend op het internet hebt aangesloten. Dat je een strafblad hebt maakt daarbij niet uit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.