Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elkouaa
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-12-2015
Hallo allemaal,

Reeds heb ik een bluetooth stereo headset aangeschaft het gaat om de "NOKIA BH-604 Bluetooth headset"
Ik zag hier op tweakers een review erover en was overtuigend genoeg.
Nu heb ik de headset en ik wil het graag koppelen met mijn HTC telefoon, jaa je merkt het al een Nokia verbinden met een HTC [belooft al niet veel goeds]
Het gaat om een HTC Desire HD
Het paren ging gelukkig wel gewoon goed en de headset was ineenkeer verbonden met mijn headset, echter wanneer ik muziek afspeel dan hapert het enorm. Heel vervelend dus.
een ander probleem dat er ook mee te maken heeft is; wanneer ik ook maar 2 stappen van mijn HTC doe dan neemt het haperen toe en is het beluisteren van muziek haast niet meer mogelijk.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen, met een 3rd party applicatie of een instelling ofozow.
En weet iemand waar het probleem aan licht, is het mijn phone of de headset?

wat ik zelf al heb gedaan is zoeken op google wat in geen resultaten heeft geresulteerd ik heb ook het forum doorzocht, maar niets anders gevonden dan de review.
ik heb ook eerst de headset volledig laten oplaten en mijn telefoon volledig laten opladen en dan verbinden, maar ook dit heeft het probleem niet verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

aud > a&n

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elkouaa
huh? waarom is het verplaatst hoe weet je dan dat het een probleem is van de htc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Omdat het niet in AUD hoort, maar in AN. Daar horen problemen met accessoires, het forum heet niet voor niets zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elkouaa
Ok, dat zal dan wel zo zijn.
Iemand die ontopic mij kan helpen?