Opmerking over WSS

Pagina: 1
Acties:

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Sinds dat ele weg is als mod van WSS, merk je echt dat topics heel erg uit de hand lopen in WSS. ele was meestal degene in WSS die het altijd netjes opschoonde zeg maar, en topicd goed modereerde. Lijkt mij handig om daar een keer naar te kijken. De oplossing die ik zelf zie zou zijn door het aanstellen van een nieuwe WSS mod erbij of actiever modereren in WSS door de andere mods die ook mod zijn voor WSS. Ik kan wel voor ieder topic een TR indienen, maar ik merk nu dat als ik een TR indien dat daar niet echt veel mee gedaan wordt. WSS lijkt nu soort vuilnisbak te worden, qua topic, sorry kan het niet anders omschrijven.

[ Voor 5% gewijzigd door Turdie op 17-02-2011 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-09 17:32

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Als ik kijk naar: Serversoftware en Windows Servers (En dan de topics van de laatste 7 dagen in WSS) dan zie ik zegge en schrijven 4 topics met topicreports.

Dat is niet extreem veel, dus of er wordt wel degelijk op ingegrepen, of het aantal echt slechte topics lijkt minimaal.

Ik kan je nu alleen zeggen: blijf topicreports indienen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Equator schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 06:49:
Als ik kijk naar: Serversoftware en Windows Servers (En dan de topics van de laatste 7 dagen in WSS) dan zie ik zegge en schrijven 4 topics met topicreports.

Dat is niet extreem veel, dus of er wordt wel degelijk op ingegrepen, of het aantal echt slechte topics lijkt minimaal.

Ik kan je nu alleen zeggen: blijf topicreports indienen. d:)b
Ja, er zijn dan weinig topicreports, maar de inhoud van de topics is wel erg triest aan het worden. Misschien kan daar actiever naar gekeken worden? Het begint een beetje op helpmij.nl ofzo te lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Ik ben het met jullie beiden eens :P

Ik denk dat wilhelm het prima doet maar dat het vertrek van ele wel gevoeld wordt. Ik ben sowieso van mening dat één == géén dus in het kort: we gaan er naar kijken :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME