Omdat de huidige router erg slecht is wil ik een nieuwe router aanschaffen en ik wil graag jullie advies hierbij.
De omgeving waar de router komt is zo:
Afstand tussen router en laptop: 12 meter
Tussen router en laptop zitten 2 muren, elke muur is ongeveer 18 cm dik.
De router en laptop zijn op dezelfde verdieping.
Ik wil graag een router voor dit situatie. Hoge/lange draadloos bereik en internet moet dan ook natuurlijk stabiel en snel zijn. (Ik heb in de praktijk weleens gezien dat full bereik niet altijd snel internet betekent en ja het lag aan crappy router)
Ik zat te denken aan de Linksys N2000 omdat ik op verschillende websites heb dat het beter is dan N1000 qua bereik (ook al betwijfel ik dat, maarja ik wil er wel zeker van zijn dat bereik wel goed is)
Graag zie ik jullie adviezen.
De omgeving waar de router komt is zo:
Afstand tussen router en laptop: 12 meter
Tussen router en laptop zitten 2 muren, elke muur is ongeveer 18 cm dik.
De router en laptop zijn op dezelfde verdieping.
Ik wil graag een router voor dit situatie. Hoge/lange draadloos bereik en internet moet dan ook natuurlijk stabiel en snel zijn. (Ik heb in de praktijk weleens gezien dat full bereik niet altijd snel internet betekent en ja het lag aan crappy router)
Ik zat te denken aan de Linksys N2000 omdat ik op verschillende websites heb dat het beter is dan N1000 qua bereik (ook al betwijfel ik dat, maarja ik wil er wel zeker van zijn dat bereik wel goed is)
Graag zie ik jullie adviezen.