Categorie domotica

Pagina: 1
Acties:

• ERIKvanPAASSEN
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 10:12
In de pricewatch mis ik een categorie voor domotica, waaronder bijvoorbeeld het assortiment van KlikAanKlikUit zou kunnen vallen. Prijsgegevens van deze producten staat al in unsorted, maar het zou natuurlijk handiger zijn als deze gegevens ook hun weg naar de reguliere Pricewatch zou kunnen vinden.

Ik ben best bereid die producten uit unsorted uit te zoeken en toe te voegen, als er maar een categorie voor is.

offtopic:
En nee, ik heb geen aandelen in die zaak.. Ik wil gewoon de prijzen en specificaties kunnen vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ERIKvanPAASSEN
Heeft iemand hier inmiddels al over nagedacht?

• Kraan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 21:39

Kraan

Veteraan
Op zich is het geen gek idee om domotica toe te voegen aan de Pricewatch.

Je aanbod om hier een bijdrage aan te leveren wordt erg gewaardeerd.Het probleem is echter dat niet alleen het toevoegen van producten tijd kost, ook het onderhoud van deze content (wijzigingen, prijskoppelingen, uitbreidingen, etc) kost veel tijd.

Aangezien er nog op verschillende plekken binnen onze huidige categorieën winst te behalen valt, focussen we ons liever eerst hier op.

De zomerhit van 2011 is Slagroom! Want wie houdt er niet van spuiten?

• ERIKvanPAASSEN
Daar zit wat in. Zo had ik er nog niet helemaal over nagedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiZtraL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-08 00:07
Ik wil me ook graag aansluiten bij het verzoek om een categorie domotica toe te voegen in de pricewatch. Het eerdere verzoek is al even oud, mogelijk staan de zaken er nu anders voor. Ik denk dat als dit ook wordt aangehaald in het GOT Duurzame Energie & Domotica forum dat er meer Tweakers zijn die dit beamen en mogelijk net als ik ook wel willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09
Staat op de verlanglijst. Probleem is en blijft betrouwbare prijs, en productinformatie. We hebben nog te weinig shops met dit soort spullen in het assortiment en te weinig producten in de DB. Staat hoog op de verlanglijst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiZtraL
Wat bedoel je precies met betrouwbare prijs en product informatie? Indien hier vanuit gebruikers input geleverd zou worden moet dit toch wel op te tuigen zijn.

Het toevoegen van shops en producten kan iedere tweaker doen als ik de Tweakers FAQ bekijk. Kan er in het Duurzame Energie & Domotica forum een topic geopend worden om meer tweakers te vragen of zij willen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Laatst online: 22:38

Mooijekind

Manager Product Content
Natuurlijk kan een gebruiker altijd zelf producten toevoegen maar wij willen dit natuurlijk zelf eerst goed aankleden. Dus welke productgroepen willen we allemaal hierin getoond hebben en welke specificaties moeten er bij de producten staan.
Daarnaast moet dit natuurlijk onderhouden worden door het productcontent team zodat de categorieen ook up-to-date blijven.

Aangezien we maar met een klein team zitten moeten we ons op dit moment focussen op onze belangrijkste categorieen.

Domotica zal dus nog even moeten wachten , hoe graag we het ook toe willen voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiZtraL
Jammer, betekend dus eigenlijk dat er 3 jaar na de opening van dit topic er in het optuigen van een Domotica gedeelte in de pricewatch er geen voortgang/update is.

Ik begrijp uit de reactie dat het pricewatch team onderbezet is en zich nu niet kan veroorloven om een nieuw gedeelte op te zetten. Wat ik probeer af te tasten is in hoeverre er eventueel door mede Tweakers geholpen kan worden. Vele handen maken het werk wellicht beter te behappen. Is er vacature beschikbaar >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09
MiZtraL schreef op woensdag 22 januari 2014 @ 21:52:
Jammer, betekend dus eigenlijk dat er 3 jaar na de opening van dit topic er in het optuigen van een Domotica gedeelte in de pricewatch er geen voortgang/update is.

Ik begrijp uit de reactie dat het pricewatch team onderbezet is en zich nu niet kan veroorloven om een nieuw gedeelte op te zetten. Wat ik probeer af te tasten is in hoeverre er eventueel door mede Tweakers geholpen kan worden. Vele handen maken het werk wellicht beter te behappen. Is er vacature beschikbaar >:)
Twee zelfs http://tweakers.net/vacatures :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiZtraL
Helaas zijn het geen vacatures om het pricewatch team te versterken, die er op staan zijn voor het salesteam van Tweakers en Computable. Zeer zeker interessant, maar niet mijn profiel.
Pagina: 1