Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

G19 laad geen apps tijdens opstarten?

Pagina: 1
Acties:

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 07:58
Beste tweakers,

sinds kort doet mijn Logitech G19 erg raar, deze opent bij het opstarten van windows geen progamma's meer. het enige wat hij laad zien is:

overschakelen naar progamma:
G-series Profile Selector
Windwos SideShow (color)

Meer opent hij gewoon niet, terwijl hij dit altijd wel normaal heeft gedaan, ook staan ze niet meer bij de Logitech LCD manager?

Weet iemand hiervoor misschien een oplossing?

Mvg,

Cristian

• CristianSchriev
~ topic kan gesloten worden,

oplossing:

de software van het toetsenbors was denk ik corrupt of iig het deed niet wat hij moest doen, dus deze heb ik er af gehaald, disk er opnieuw ingedaan en instaleren maar. Makkelijker kan het niet.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Misschien een kleine tip als je de volgende keer een topic opent... je oplossing was eigenlijk hetgeen je minimaal zelf al had moeten controleren alvorens een topic te openen ;)

• CristianSchriev
MicGlou schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 11:21:
Misschien een kleine tip als je de volgende keer een topic opent... je oplossing was eigenlijk hetgeen je minimaal zelf al had moeten controleren alvorens een topic te openen ;)
Ik weet het, alleen ik had eerst ook al hetzelfde probleem, en toen heb ik hem opnieuw geinstaleerd. alleen toen had ik de pech dat hij het niet goed deed.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
CristianSchriev schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 12:48:
[...]

Ik weet het, alleen ik had eerst ook al hetzelfde probleem, en toen heb ik hem opnieuw geinstaleerd. alleen toen had ik de pech dat hij het niet goed deed.
Ook dat is heel handig om te vermelden, dit om alleen al te voorkomen dat het topic wordt volgestopt met mogelijke oplossingen die je zelf al onderzocht had... Je kan dus eigenlijk niet volledig genoeg zijn ;)