Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wie is de eigenaar van domeinnaam?

Pagina: 1
Acties:
  • 674 views

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Topicstarter
Hey iedereen,

Aangezien mijn achternaam Zwanenburg is, en mijn twee broertjes en mijn ouders precies dezelfde achternaam hebben, leek het mij leuk om voor een paar €uro's per jaar mail te kunnen ontvangen op bastiaan@zwanenburg.nl, en zo nog 4 e-mails. Als ik in mijn browser http://zwanenburg.nl typ, kom ik nergens. Pingen en tracert leveren ook niks op. Echter de "is uw domeinnaam nog vrij" test van Antagonist&mijndomein.nl geven aan dat zwanenburg.nl bezet is. Hoe vind ik uit wie de huidige eigenaar is?

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 29-11 22:51

Tourniquet

Hiya, fellas!

www.sidn.nl

Is geregistreerd door BaseNames Domainsharing B.V.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Sendy
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Via een whois query. Eenvoudig via het whois commando op OSX of GNU/Linux, via een los programma op Windows en vast ook via een vele websites. Zoek eens op whois.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:43

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

De domeinnaam is idd niet beschikbaar zag ik net:
zwanenburg.NL
zwanenburg.COM
zwanenburg.NET
zwanenburg.ORG
zwanenburg.INFO
zwanenburg.DE
zwanenburg.NU
zwanenburg.NAME
zwanenburg.EU

Deze zijn allemaal al bezet, wie weet kun je een hoster mailen met de vraag of ze de eigenaar kunnen opsporen?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-11 11:38

Eijkb

Zo.

Basename domainsharing is een domeinopkoper (vooral achternamen) die je dan het mailadres aanbiedt. Wat je wilt kan dus maar eigenaar van je achternaam.nl zal je niet worden. Tenzij je dat afkoopt tegen een meerprijs.

.

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

Je had zelf ongetwijfeld ook wel kunnen vinden dat domeininformatie beschikbaar is via een WHOIS.

Kortom, een beetje eigen inzet had wel gemogen. Verder: neem contact op met de domeinnaam eigenaar en probeer tot een regeling te komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.