Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
(goedkopere borden willen nog wel eens 2 slots hebben...)
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Controleer eerst wel of het in de QVL zit van het moederbord.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
De goedkoopste is van Kingston en kost € 37,90. Wat is het probleem?
O.a dat het mogelijk niet in de QVL van zijn moederbord staat & daarmee mogelijk niet werkt?
Niet te simpel denken hè.
@ Ts: Zou je misschien je moedeerbordtype op kunnen zoeken?
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Verwijderd
Moederbord type: Asus M4A78T-E
Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii
Verwijderd
Verwijderd
Kanonnuh, ik detecteer hier een "liever lui dan moe" attitude.
Maar als dat blijkbaar niet goed is om advies te vragen, ga ik het wel ergens anders vragen.
En volgens mij ben je met het verkeerde been uit bed gestapt.
Verwijderd
Er wordt verwacht dat je ook eigen inzet pleegt (sterker nog, is 1 van de voorwaarden om een topic te openen). Ik zie hier dat totaal niet terug. Het valt me de laatste weken heel sterk op, dat het GoT forum wordt verlaagd tot een soort van "helpdesk", dat is GoT echter niet. De meest simpele vragen zie je voorbij komen, vragen die men met enige inzet ook zelf op kan lossen. Nogmaals, download de QVL en kijk wat er voor jou qua prijs en merk aanvaardbaar is.
Ik stap nooit met het verkeerde been uit bed, wat er wel aan de hand is, staat in mijn vorige en deze reactie. Schiet maar lekker in je stuipje genaamd "slachtofferrol", daar zijn een hoop mensen tegenwoordig heel erg goed in.