Toon posts:

Samenstellen van pc

Pagina: 1
Acties:
  • 416 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb 650 euro en ben bezig met een nieuwe pc samen te stellen. Ik heb de os en behuizing al. Op alternate zag ik deze set staan die mij wel voordelig lijkt http://www.alternate.nl/h...n&l2=Intel&l3=Socket+1155 ik ben dus van plan deze te gebruiken en de rest van de onderdelen te kopen via http://www.salland.eu/basket/0/winkelmandje.html?1297535538. Dit is mijn eersten pc die ik ga samenstellen dus vraag ik jullie om hulp. Ik ben al bezig met het lezen van de hulp topics op deze site. Nou ik mijn vraag of jullie een pc willen samenstellen met de set van alternate en salland. Als dit geen goed idee is hoor ik het graag. Alle tips zijn welkom, alvast bedankt.

p.s. ik zag dit nog op de alternate site http://www.alternate.nl/html/themeworld.html?docId=689150 dus denk ik dat het veilig is om de set te kopen.

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-01 20:35
Even een kleine suggestie om je verder te helpen. Gebruik de zoekfunctie op het forum en zoek BBG oftewel een best buying guide. Ik denk dat je dan al voor een heel stuk geholpen bent.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:16
verkeerde forum, dit hoort bij de bbg topics in de complete systemen.

• Pkunk
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-01 23:12
Ik ga er even vanuit dat je ook wil gaan gamen. Zet dat er voor de duidelijkheid even bij. Dan denk ik dat je toch het beste even in dit topic kan posten:
[BBG aanschaf] Gamesysteem

Lees ook even goed wat er precies van je verwacht word. Want wat er nu mist is waarom je gekozen hebt voor wat je nu hebt en waarom dat eventueel niet goed genoeg zou zijn. Budget is ook handig.

De link naar je winkelmandje doet het niet trouwens.

Hallo met Tim

Verwijderd

Ik geloof niet dat het de bedoeling is om dit soort topics te openen. Voor componenten / complete systemen zijn er de BBG's
Mocht je een specifieke vraag over een onderdeel hebben kan je die kwijt in in een van de discussie topics...

Verwijderd

Topicstarter
owke delete deze topic maar. Ik plaats wel een nieuwe in het goede forum.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:49:
owke delete deze topic maar. Ik plaats wel een nieuwe in het goede forum.
nee, geen nieuw topic maken. Aparte topics zijn ongewenst, je mag in een BBG topic posten mits je zelf voorarbeid hebt gedaan. Lees eerst de regels en het beleid :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ja heb een reactie geplaats in de [BBG] over gamesysteem.

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:53

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Hier in het Shopping Forum hoort deze vraag in elk geval zeker niet thuis, dus dit topic gaat op slot. CSL FAQ is in dit geval het juiste startpunt. Succes met je keuze en aankoop :)

Graag een volgende keer dat je een topic aanmaakt eerst even checken waar je vraag thuishoort. Je vraag ergens dumpen met het idee "als het verkeerd staat, dan sluit/verplaats het maar" is niet echt de bedoeling.

[ Voor 34% gewijzigd door Orion84 op 18-02-2011 08:37 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.