• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 14:38

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Hallo,

Ik ben voor een project op zoek naar een buiten te plaatsen webcam. Deze wordt geplaatst in een vogelkastje om zo de vogels en nakomelingen te observeren. Het is de bedoeling dat deze 24/7 aanstaat, tegen weer en wind bestending is, en een mogelijk heeft tot nachtkijken. Aangezien hij geplaatst moet worden in een vogelkastje mag het natuurlijk geen lomp groot geval zijn.
Draadloos het liefst, maar bedraad kan eventueel. Als iemand een idee heeft waar te zoeken, of eventuele richtprijzen, graag.

-= Very annoying forum person =-

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
ff 2 minuten door de pricewatch gekeken, dan kom ik op het volgende lijstje uit.... maar ik denk dat je nog zal schrikken van de prijzen!

Sony SNC-RX570P
D-Link DCS-3420 Netwerk camera
D-Link DCS-5230

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-01 14:38

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ab_dullah schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:43:
ff 2 minuten door de pricewatch gekeken, dan kom ik op het volgende lijstje uit.... maar ik denk dat je nog zal schrikken van de prijzen!

Sony SNC-RX570P
D-Link DCS-3420 Netwerk camera
D-Link DCS-5230
Prijs is niet zon probleem, alleen zijn deze vrij groot. Zeker als het in een vogeloberservatie kast geplaatst wordt.

-= Very annoying forum person =-

• ksmedts
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Veel kleiner dan dit zal het ook niet gaan worden met de specificaties die jij wilt hebben... Denk dat je een custom vogelhuisje moet gaan maken.

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-01 07:51

LauPro

Prof Mierenneuke®

Hoezo moet het 'in' het vogelkastje? Je kan toch een gat boren en daar dan die camera achter hangen? Alsof die vogels dat merken :P .

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!