Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik ben al een tijdje bezig met een oplossing te zoeken voor mijn probleem met mij HTC en TomTom navigator 7 en KPN internet.

Situatie:
Device: HTC Touch diamond 2
TomTom: Tomtom navigator 7
Netwerk (abbo): Bel - SMS 210 met Surf&Mail Extra Snel
APN is ingesteld op portalmmm.nl , proxy is leeg

In TomTom heb ik mijn account gegevens ingevuld en dan geeft hij aan dat mijn account gegevens geaccepteerd zijn bij de TomTom server (die verbinding is er dus).
Als ik nu traffic info aanzet tijdens het navigeren gaat hij de gegevens binnen halen via me KPN data verbinding en komt dan uiteindelijk met een fout. Welke fout weet ik niet omdat TomTom dat niet aangeeft maar als ik via TomTom het weer van mijn plaats wil checken geeft hij een synchronisatie error met de TomTom server dus dat zal voor het verkeer denk ik ook wel zo zijn.

Als ik thuis ben en ik mijn KPN data verbinding uitzet en wifi aan zet dan werken alle functies binnen TomTom prime ( verkeers info, weer, buddy's enz ). Het probleem zit dus zeker wel in het KPN netwerk lijkt mij. Tot vorig jaar zat ik bij Vodafone en daar werkte het ook altijd prima via het vodafone data abbo ( zelfde telefoon / settings ).

Ik heb de settings van mijn data verbinding gecontroleerd maar die kloppen. Alle andere data diensten op mijn telefoon zoals mail, facebook, twitter, email, msn enz werken gewoon via KPN data.

Heeft iemand het zelfde probleem of nog een idee waar ik naar kan kijken?

Verwijderd

Hoi,

Je kunt op de TT website bij je account en reset doen zodat je huidige telefoon wordt vergeten.

Bij een nieuwe login met je TT op je mobiel wordt de dan gebruikte telefoon aan je TT account gekoppeld.

Ik wist trouwnes niet dat fileinformatie weer voor de mobs wordt ondersteund door TT. Ik kon mijn abo niet verlengen.

Succes,