Nieuwe externe hdd

Pagina: 1
Acties:
  • 173 views

• Devilan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:32
Beste tweakers,

In mijn zoektocht op zoek naar meer opslag capaciteit kwam ik twee mogelijkheden tegen, namelijk een losse hdd met behuizing zodat ik zeker weet welke hdd erin zit of een verbatim usb3.0 kopen, die goedkoper is maar wel een mindere hdd heeft.

Mijn vraag is wat wijsheid heet.

• jasiccama
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-06 20:27
Wil je voor zeker gaan, dan zou ik alles los kopen.
Maar ik kan mij niet voorstellen dat een tegenwoordige externe HDD 'slecht' is.
Ik weet ook niet of de Verbatim makkelijk is open te schroeven om er bijv. in de toekomst een grotere HDD in te stoppen.
Dit probleem heb je met los kopen niet.
Persoonlijk zou ik voor zeker gaan, maar goed dat is een mening en voorkeur.

Corsair 4000D | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | I7 7700K | Corsair H110i | Corsair Vengeance RGB Pro 32 GB 3200MHz | MSI RTX 3060ti 8 GB | 2 x Samsung 980 500GB | 6 x Corsair ML120 fans | Corsair RM750

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Devilan, wat heb je zelf reeds gevonden? GoT is namelijk geen helpdesk waar je even een one-liner vraag neerlegt of supermarkt waar je even een boodschappenlijstje opdreunt. Ben je opzoek geweest naar revies, heb je de pricewatch eens doorgenomen? Volgens mij moet je alleen al met de pricewatch een heel eind komen, mocht echter dan nog specifiek gerichte vragen hebben voel je dan vrij een nieuw topic te openen.

Dit bootschappenlijstje wordt in iedergeval gesloten.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.