Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Door ze voor een witte achtergrond te zetten, die je vervolgens ook goed van voren belicht.
This footer is intentionally left blank
qua belichting, die kan je natuurlijk handmatig instellen.
Het wit van de achtergrond moet denk ik in al je foto's even licht zijn, dus als je een normaal product fotografeert.... even de instellingen (sluitertijd, diafragma en iso) onthoudt en die vervolgens handmatig instelt: dan raakt je lichtmeter in ieder geval niet in de war door het transparante object.
Kan je anders eens een voorbeeldje posten waar 't mis gaat?
Het wit van de achtergrond moet denk ik in al je foto's even licht zijn, dus als je een normaal product fotografeert.... even de instellingen (sluitertijd, diafragma en iso) onthoudt en die vervolgens handmatig instelt: dan raakt je lichtmeter in ieder geval niet in de war door het transparante object.
Kan je anders eens een voorbeeldje posten waar 't mis gaat?
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Het hoofdstuk over fotograferen van glas in Light, Science & Magic geeft een hoop informatie over het fotograferen van wijnflessen, wat hier ook wel mee te maken heeft.
Zeker een aanrader om te lezen (of eigenlijk een must).
Ook in het strobist "forum" op flickr staat een aantal interessante posts waar je wellicht iets aan hebt.
Zeker een aanrader om te lezen (of eigenlijk een must).
Ook in het strobist "forum" op flickr staat een aantal interessante posts waar je wellicht iets aan hebt.