Subfora Tweakblogs/IRC

Pagina: 1
Acties:

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Topicstarter
Is het niet te overwegen om een subforum in te richten voor threads gelieerd aan Tweakblogs en IRC? Indien er vragen of opmerkingen over deze T.net onderdelen zijn is het nooit duidelijk waar je deze eigenlijk kwijt kan. Er zou dan ook een FAQ in kunnen komen die ruimer is dan de huidige informatie terzake. Ik heb bijvoorbeeld een vraag mbt. mijn blog en zou niet weten aan welke mod ik deze vraag moet stellen. De FAQ behandelt enkel de vormgeving en het praktische gebruik maar niet regels inzake content bijvoorbeeld. :)

[ Voor 11% gewijzigd door YellowOnline op 17-02-2011 08:54 ]

Verwijderd

Volgens mij bestaat er niet echt grote behoefte aan. Vragen over IRC kun je sowieso gewoon stellen aan een van de channel operators.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 08:55 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:51

crisp

Devver

Pixelated

Ik heb bijvoorbeeld een vraag mbt. mijn blog en zou niet weten aan welke mod ik deze vraag moet stellen.
Hier lijkt me prima?
De FAQ behandelt enkel de vormgeving en het praktische gebruik maar niet regels inzake content bijvoorbeeld.
Regels omzake content worden in het algemeen afgevangen door de Algemene Voorwaarden.

Intentionally left blank

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 15:47

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Sorry voor het stellen van de vraag.
Was op uitnodiging van crisp.

[ Voor 91% gewijzigd door KroontjesPen op 17-02-2011 10:10 ]

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Verwijderd

KroontjesPen schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:52:
Dan vraag ik het nog een keer hier, crisp, waarom ik geen kanaal meer kan registreren op irc.
Waarom doe je dat hier, waarom niet gewoon eerst een DM sturen aan Crisp. Hij heeft DM aanstaan toch of niet?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2011 09:55 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Dan vraag ik het nog een keer hier, crisp, waarom ik geen kanaal meer kan registreren op irc.
Daaover kan je toch contact opnemen met de IRC-Operators (die staan vermeld in de /motd) ?

[ Voor 37% gewijzigd door Erkens op 17-02-2011 10:01 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Eigenlijk een kanaal wat ik al jaren had opnieuw te registreren omdat ik vorige jaar zomer daar even geen activiteit in had.
-ChanServ- Sorry, you have already exceeded your limit of 20 channels.

Op dit moment ben ik owner van maar één kanaal. -Ook daar ging het even fout door dezelfde oorzaak.-
Weet van een ander kanaal wel het ChannelID om bij te kunnen springen.
Dat heb ik je allang verteld op IRC, er zit een bug in de services die ik niet kan fixen waardoor je dit probleem hebt. En ik heb je toen ook verteld hoe ik je daarbij kan helpen.

Sowieso is crisp helemaal geen Oper, dus ik snap niet waarom je hem hier persoonlijk op aanspreekt?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1