Packard Bell laptop kiezen

Pagina: 1
Acties:
  • 158 views

• dionibeatbox
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-04-2022
Hallo medetweakers,

2 weken geleden is mijn Sony Vaio officieel dood verklaard. Op voor een nieuwe dus: Nu heb ik in de afgelopen 2 weken van alle mogelijkheden er zoveel afgestreept dat ik nog moet kiezen uit 2 modellen.
Even voor de duidelijkheid: Ik heb sinds kort een krachtige desktop met i7-950 dus heb niet een state-of-the-art notebook nodig. Het zwaardere werk en gaming zal ik dus uiteraard thuis doen. Ik zal hem voornamelijk in de trein gebruiken voor: Internet, Office, Adobe premiere i.c.m. SD-materiaal.

Aangezien mijn desktop al rond de 1800 zat, heb ik een zeer bescheiden budget voor mezelf opgesteld van 500 met een deviatie vn 40 euro max. Daar zijn de volgende modellen uit voortgekomen:

Packard Bell Easynote: TK85-GO-132
Packard Bell EasyNote LM85-JN-171

Mijn concrete vraag is nu:
Wat is voor algemeen gebruik beter; Een notebook met een i5, 3Gb ram en Intel HdGraphics, of een i3 met 4 Gb ram en een ATI Radeon HD5470M?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Verwijderd

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht.

Dit topic is gesloten.