Hallo,
Ik heb inmiddels kleine half jaar een MSI CX620 (itt titel: type 226NL) laptop met volgende specs:
Intel Core i5 430m 2.26Ghz
ATI HD5470 1GB
4GB DDR3
Seagate xT Momentus Hybrid 500GB
pricewatch: MSI CX620-226NL
Maar ik had vanavond 2x een freeze, en als ik laptop ff niet gebruikte ging het weer.
Dus ik dacht, even HWMonitor downloaden en installeren, en ik schrok mij rot van de temps
Zo was de processor op dat moment 91 C en de videokaart 89 C.
En dat terwijl ik alleen beetje aan het internetten en voetbal aan het kijken was.
Dat is toch gek?
Laptop staat 80% van de tijd ongeveer op het bureau.
Tevens als ik eventjes echt niks doet, dus dat ding laat idlen, dalen de temps tot een graad of 55 / 60 C.
Screendump idle (Max temp staat er ook bij:

Ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige notebooks nog nooit zo extreem heb gehad.
Oa een Dell Vostro 1500
Ik heb gekeken in de bios om de fan snelheid te kunnen aanpassen, maar helaas, niks mogelijk
.
Wat moet ik hiermee? Contact zoeken met MSI?
Ik heb inmiddels kleine half jaar een MSI CX620 (itt titel: type 226NL) laptop met volgende specs:
Intel Core i5 430m 2.26Ghz
ATI HD5470 1GB
4GB DDR3
Seagate xT Momentus Hybrid 500GB
pricewatch: MSI CX620-226NL
Maar ik had vanavond 2x een freeze, en als ik laptop ff niet gebruikte ging het weer.
Dus ik dacht, even HWMonitor downloaden en installeren, en ik schrok mij rot van de temps
Zo was de processor op dat moment 91 C en de videokaart 89 C.
En dat terwijl ik alleen beetje aan het internetten en voetbal aan het kijken was.
Dat is toch gek?
Laptop staat 80% van de tijd ongeveer op het bureau.
Tevens als ik eventjes echt niks doet, dus dat ding laat idlen, dalen de temps tot een graad of 55 / 60 C.
Screendump idle (Max temp staat er ook bij:

Ik moet zeggen dat ik bij mijn vorige notebooks nog nooit zo extreem heb gehad.
Oa een Dell Vostro 1500
Ik heb gekeken in de bios om de fan snelheid te kunnen aanpassen, maar helaas, niks mogelijk
Wat moet ik hiermee? Contact zoeken met MSI?
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 16-02-2011 23:25 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️