Toon posts:

Fritzbox 7340 en Dect

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand ervaring met het aansluiten van de Panasonic KX-TG1312 DECT (versie 6.0 dect) telefoons?
Ik heb daar twee van gekocht, zonder basisstation gezien het feit dat de Fritzbox er een is.

De Fritzbox heeft de (momenteel) laatste firmware, 99.04.88, van de telefoons weet ik niets behalve het type.

Bij het trachten met aanmelden krijgt het toestel het verzoek om een PIN code, die standaard op 0000 staat. Daarna zie ik streepjes lopen door het telefoon display, krijg ik een error beep, en niets meer.
Vanzelfsprekend heb ik beide toestellen geprobeert, met de andere op dat moment uitgeschakeld.
De beide websites geven me erg weinig hulp via de manuals.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:09

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Mijn ouders hebben deze router/modem staan. Met m'n vader samen heb ik geprobeerd z'n oude Philips dect-toestellen aan te melden, en dat ging maar moeizaam. Uiteindelijk hebben zij 2 dect-toestellen van Fritz! zelf gekocht en die werken wel goed.
Dat past ook helemaal binnen mijn ervaring met dect-toestellen. Ze werken goed als je binnen hetzelfde merk blijft, maar zodra je 2 merken wilt combineren (basisstation is van een ander merk dan de handset), is het vrijwel altijd gedonder...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Topicstarter
Dank je. Ik wacht nog op antwoord van AVM, maar verwachte al zoiets. Jammer...